Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@06:05:16 GMT

حالا وقتش نیست!

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۰۱۹۰

حالا وقتش نیست!

خبرگزاری آریا- یکی از مقامات ارشد سازمان بهداشت جهانی اظهار کرد، تأمین مالی این سازمان نباید در شرایط فعلی که جهان درگیر همه‌گیری کرونا است، قطع شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، پس از آن که دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا تهدید کرد که بودجه ایالات متحده برای سازمان بهداشت جهانی را قطع می‌کند، مدیر منطقه اروپای این سازمان در واکنش گفت: ما اکنون در مرحله حاد این همه‌گیری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون زمان متوقف کردن حمایت مالی نیست.
به گزارش روزنامه ایندیپندنت، او این اظهارات را در کنفرانسی خبری و در واکنش به گفته‌های دونالد ترامپ بیان کرد. ترامپ در نشستی خبری روز سه‌شنبه گفته بود: ما می‌خواهیم پولی را که به سازمان جهانی بهداشت پرداخت می‌شود، قطع کنیم.
مشاور دبیرکل سازمان بهداشت جهانی نیز از روابط این سازمان با چین دفاع کرد و گفت، همکاری با مقامات پکن برای درک شیوع کرونا که از ووهان آغاز شد، مهم بوده است.
او به خبرنگاران گفت: در مراحل اولیه شیوع، بسیار حیاتی بود که به هر چیز ممکنی دسترسی داشته باشیم و برای فهم موضوع با چین همکاری کنیم. این کاری بود که ما در قبال همه کشورهایی مانند اسپانیا که دارای نرخ بالای ابتلا بوده‌اند، کردیم و به طور خاص ربطی به چین ندارد.
مدیر منطقه اروپای این سازمان هم شیوع کرونا را بسیار نگران‌کننده خواند و از دولت‌ها خواست پیش از هر اقدامی، ملاحظات را به دقت مد نظر قرار دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار رضاوند به کمیته انضباطی

به گزارش قدس آنلاین، تا پیش از این تصور می شد که به دلیل گل زده استقلال در دربی که پرسپولیس میزبان بوده، این تیم نسبت به رقیب دیرینه، دست برتری را دارد اما حالا مشخص شد که اگر امتیازات سرخابی ها در پایان لیگ برابر شود، کار به تفاضل گل کشیده می شود.

این اتفاقات با واکنش آرش رضاوند همراه شد و بازیکن استقلال بدون نام بردن از سهیل مهدی، در استوری خود نوشت: «قانون، قانون جنگل. اینم از قانون گذار. خدا رو شکر صدای خودشو تشخیص داد زد زیرش.  #عدالت .»

حالا نیز سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای، از احضار بازیکن استقلال خبرداد. در متن این بیانیه آمده است: آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می شود.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • سازمان بهداشت جهانی باردیگر خواستار حمایت از بیمارستان‌های غزه شد
  • ایران مرجع بهداشت منطقه است
  • ایران برای سازمان بهداشت جهانی یک کشور مرجع است
  • مرجعیت ایران برای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی
  • تأکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه