Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@23:52:10 GMT

مهندس داعش به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۰۱۹۹

مهندس داعش به دام افتاد

حوادث رکنا: الحشد الشعبی از بازداشت مهندس گروه تروریستی داعش در استان دیالی خبر داد.

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه خبری المعلومه، سخنگوی محور دیالی در سازمان الحشد الشعبی عراق از سرنگونی مهندس گروه تروریستی داعش خبر داد.

صادق الحسینی در گفتگو با پایگاه خبری المعلومه عراق تصریح کرد: یک تیم نبردی ویژه از سازمان الحشد الشعبی موفق شد به عمق منطقه «وادی ثلاب» (واقع در ۹۰ کیلومتری شمال شرقی بعقوبه) نفوذ کرده و یکی از چهره‌های بارز داعش که در پس نصب صد‌ها مواد منفجره و بمبگذاری خانه مهاجران و آوارگان و نیز منفجر کردن ساختمانها، به خصوص پس از وقایع ژوئن ۲۰۱۴ قرار داشت را دستگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان عراق داعش اخبار حوادث داعش استان مهندس دام گروه تروریستی کرونا عکس دختر ویروس ویروس کرونا فیلم تلگرام اخبار تهران جسد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران IranOpenRobocup۲۰۲۴ و انتخابی جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار و تیم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با عنوان IRL در لیگ ربات پرنده (Flying Robots) میان ۲۵ تیم شرکت‌کننده از دانشگاه‌های سراسر کشور با غلبه بر تیم‌های قدرتمندی همانند MRL دانشگاه آزاد قزوین، EEIUST دانشگاه شهید بهشتی، KN۲C دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی (ره)، RRL دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، EEIUST دانشگاه علم و صنعت ایران، Black Tear دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات، دانشگاه‌های آزاد تبریز، شیراز، تهران غرب، یزد، کرمانشاه، کادمی رباتیک و هوش مصنوعی فناور؛ پس از تیم XEROX UAV دانشگاه شهید بهشتی (ره) بر سکوی دوم این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

هدایت و مشاوره تیم را سیدابوالفضل حسینی، استادیار گروه برق و رئیس مرکز تحقیقات برق و الکترونیک واحد یادگار امام (ره)، بر عهده داشت و اعضای تیم رباتیک واحد که به سرپرستی علی بابایی در این رویداد بین‌المللی شرکت نمود را نفرات زیر تشکیل دادند:
مهندس مهدی زارعی، مهندس سیدمجتبی هژبری، مهندس حمیدرضا خسروی‌زاده، علی تیموری، رامتین نصیری، دنیز نورمحمدزاده ملکی، امیرمحمد گودرزی‌نیا، فاطمه سخایی، زهرا حکیمی، فاطمه لطفی، حسین عابدی، شایان مأموریان، ماهان صفایی، عرفان نادری، مهدی سلمانی، محمدحسین عمویی، علیرضا دلیسناو، عرفان صبوری محله و عرفان گنجی.

به گزارش آنا، این دوره از مسابقات با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از پنج کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • شاید مهندس امنیت اطلاعات  
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد