Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناما مالزی ، شرکت های هواپیمایی از دولتها خواستار کمک مالی فوری شده اند تا این شرکتها بتوانند سر پا بمانند و پس از عبور از بحران کرونا بتوانند بار دیگر به فعالیتهای عادی خود بازگردند.

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (ایاتا) بطور خاص خواستار حمایت مالی مستقیم ، وام ، تضمین وام و حمایت از بازار اوراق قرضه شرکتی و کاهش مالیاتی دولتها برای حمایت از شرکتهای هواپیمایی شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکساندر دو یونیاک (Alexandre de Juniac) مدیر اجرایی ایاتا در بیانیه ای گفت: تاثیر ویرانگر شیوع کووید-۱۹ بر صنعت هواپیمایی را نمی توان با کلمات بیان کرد و ۲۵ میلیون نفر مشغول به کار در مشاغل وابسته به صنایع هواپیمایی رنج اقتصادی ناشی از این مساله را احساس خواهند کرد.

وی تاکید کرد: شرکتهای هواپیمایی (ایرلاین ها) باید سرپا بمانند تا پس از مهار کرونا بتوانند روند احیای کار و کسب خود را طی کنند. اکنون وجود حمایتهای حیاتی برای این شرکتها بسیار مهم است.

صنعت هواپیمایی باید عملیات و فرایندهای خود را به گونه ای انطباق دهد تا از ورود مجدد عفونت ویروسی به کشورها از طریق موارد وارداتی جلوگیری کند.

دویونیاک گفت: ما باید رویکردی قابل پیش بینی و موثر برای مدیریت محدودیتهای مسافرتی پیدا کنیم و این تنها یکی از وظایف مهم پیش روی ما است. برای موفقیت ، شرکتهای هواپیمایی و دولتها باید هماهنگ باشند و همکاری کنند.

در سطح جهانی ، زندگی حدود ۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر وابسته به صنعت هواپیمایی است که این شامل بخشهایی مانند مسافرت و گردشگری هم می شود. از این میان ۲.۷ میلیون (دو میلیون و ۷۰۰ هزار) شغل بطور مستقیم در شرکتهای هواپیمایی است.

تحقیقات ایاتا حاکی است که چنانچه محدودیتهای مسافرتی برای سه ماه طول بکشد ۲۵ میلیون شغل در صنعت هواپیمایی و بخش های وابسته در خطر قرار خواهد گرفت که بیشترین آن معادل ۱۱.۲ میلیون شغل در آسیا – اقیانوسیه ، ۵.۶ میلیون در اروپا ، ۲.۹ میلیون در آمریکای لاتین ، ۲ میلیون در آمریکای شمالی ، ۲ میلیون در آفریقا و ۹۰۰ هزار شغل در خاورمیانه خواهد بود. مطابق همین سناریو انتظار می رود شرکتهای هواپیمایی در سال جاری میلادی ۲۵۲ میلیارد دلار از درآمد خود را از دست بدهند که نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد کاهش خواهد بود.

سازمان ایاتا که نماینده حدود ۲۹۰ شرکت هواپیمایی در سطح جهان است که ۸۲ درصد ترافیک هوایی جهانی را دارند ، در حال تدوین رویکردی جامع برای احیای این صنعت در زمانی است که دولتها و مقامات بهداشتی اجازه ازسرگیری پروازها را بدهند.

برچسب‌ها ویروس کرونا پرواز انجمن شرکت های هواپیمایی کوالالامپور پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پرواز انجمن شرکت های هواپیمایی کوالالامپور ویروس کرونا پرواز انجمن شرکت های هواپیمایی کوالالامپور شرکتهای هواپیمایی صنعت هواپیمایی ۲ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واعظ شامگاه دوشنبه در حاشیه اکران فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران آزمایشی سینما دانش قوچان اظهار کرد: سینما دانش قوچان که متعلق به اداره آموزش‌وپرورش این شهر است از دهه ۶۰ تأسیس شد و به علت برخی مشکلات در دهه ۷۰ تعطیل شد.

سرپرست آموزش‌وپرورش قوچان با اشاره به اینکه این سینما با مشارکت بخش خصوصی در دهه ۹۰ آغاز به کار مجدد کرد اما شیوع ویروس کرونا دوباره این سینما را به تعطیلی کشاند، تصریح کرد: متأسفانه وجود برخی مشکلات پس از کرونا و نبود همتی در جهت بازگشایی مجدد این سینما به سمتی کشاند تا بیش‌ازپیش مستهلک‌شده و منابع مالی و بیت‌المال هدر رود.

وی با تأکید بر اینکه نیاز شهروندان به این مکان تفریحی فرهنگی به‌ویژه قشر نوجوان و جوان اهمیت راه‌اندازی این مجموعه را با قید فوریت دوچندان کرد، افزود: در این راستا برای مدت آزمایشی یک‌ماهه تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اکران‌های مردمی عمار بسته شد تا بتوان بر اساس حضور مردم در این بازه زمانی به سمت جذب اعتبار از طریق خیرین و نهادهای مرتبط برویم و سینمایی درخور شأن آماده‌سازی کنیم.

واعظ بابیان اینکه بهسازی و تعمیر سینما برای صندلی، پرده، صوت و … حدود ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: امشب اکران آزمایشی فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران برای بسیج دانشجویی برگزار و در روزهای آتی نیز برای دیگر اقشار جامعه اکران خواهد شد.

کد خبر 6085971

دیگر خبرها

  • تغییرات آب و هوایی چگونه زندگی متولدین ۲۰۲۴ را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • کدام شرکت ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟​
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی