Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسین کلانتری روز چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری از بیماری کرونای شهرستان های گچساران و باشت، با بیان اینکه طرح مبارزه با ویروس کرونا از ۱۳ بهمن ۹۸ در دستور کار شورای سلامت این استان بوده گفت: قبل از ورود ویروس کرونا به کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ مصوبه در خصوص این بیماری در شورای سلامت استان تصویب شد.

وی به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با رویکرد جدید اشاره کرد و گفت: این مشاغل به سه دسته کم ریسک، متوسط و پرریسک تقسیم بندی می‌شوند که مشاغل کم ریسک و متوسط از۲۳فروردین، فعالیت‌ خود را آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری با بیان اینکه  تاکنون سه هزار مورد تست کرونا در این استان انجام شده گفت:  میانگین تست های روزانه کرونا در استان کهگیلویه وبویراحمد نسبت به نرم کشوری بالاتر است.

وی ابراز کرد:  میانگین تست کرونا در کشور به ازای ۱۰۰ هزار نفر ۱۰۰ مورد  می باشد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با تلاش دولت و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان ۳۸۰ تخت نقاهتگاهی  در بیمارستان های شهید جلیل یاسوج، شهید رجایی دوگنبدان و در دهدشت برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

کلانتری تصریح کرد: بیش از یکهزارو ۴۰۰ تخت بیمارستانی در کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون وجود دارد.

وی به تغییر خطوط کارخانه تولیدی سینره به مواد ضدعفونی کننده اشاره کرد و افزود:  با توجه به شیوع ویروس کرونا شرکت تولیدی سینره خط تولید خود را به تهیه مواد ضد عفونی از جمله ژل ضدعفونی کننده اختصاص داد که این شرکت روزانه بین ۶ تا ۱۸ هزار عدد مایع ضدعفونی تولید می کند.

کلانتری به راه اندازی کارخانه الکل در این استان اشاره کرد و گفت: این کارخانه پس از۱۰سال با ظرفیت هزار لیتر وارد چرخه تولید شده است.

وی اظهار داشت: با همکاری مجموعه سپاه روزانه ۲۵ هزار عدد ماسک در استان کهگیلویه و بویراحمد تولید می شود.

کلانتری با اشاره به اقدامات انجام شده برای کنترل و نظارت بر مبادی ورودی و خروجی استان گفت: در ۵۸ نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد تیم‌هایی برای کنترل ورودی و خروجی شهرها و روستاها مستقر شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  متولیان بهداشتی باید در زمینه قرنطینه بیماران کرونایی جدیت بیشتر بکار گیرند.

کلانتری ابراز کرد: آحاد مردم استان بیش از پیش با متولیان امر در زمینه مبارزه با ویروس کرونا همکاری داشته باشند و به توصیه ها و تاکیدات مجموعه بهداشت و درمان، پلیس راهور و مسئولان استانی توجه کنند.

وی  افزود: این استان با  انجام بیش از ۹۵درصد طرح غربالگری بیماری کرونا رتبه نخست کشور را هم اکنون داراست که این امر مهم مرهون تلاش همراهی و مشارکت و همکاری مردم این استان است.

وی با بیان اینکه مردم با رعایت طرح  فاصله گذاری اجتماعی می توانند از شیوع کرونا در استان جلوگیری کنند.

کلانتری از همراهی ، همکاری و تعامل مطلوب و مثبت مردم فهیم استان در شهرها و مناطق مختلف برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کرد .


 

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین به دلیل لغزنده بودن معابر و بارش نزولات آسمانی در سطح پایتخت بودیم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محورهای غربی پایتخت افزود: بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله، یادگار نیمه سنگین و در حال حرکت است و در آبشناسان، سردار جنگل، همت، قبل از جنت آباد، چمران، نهج‌البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق بار ترافیک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی، صیاد، بابایی، نیروی زمینی، تا مقطع نیروی زمینی، زین زین‌الدین صدف، علامه، شقایق، امام علی (ع)، جانبازان، شهید سلیمانی، صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک اعلام شده است.

سرهنگ کشیر بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر شهر تهران با توجه به بارش‌ها و نزولات آسمانی لغزنده است و می‌طلبد رانندگان در این شرایط فاصله طولی را با خودروی جلویی رعایت کرده و از سرعت و سبقت جدا خودداری کنند.

وی از رانندگان خواست به جهت لغزنده بودن معابر از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری و همچنین رانندگان از پر بودن باک بنزین مطمئن و سیستم‌های خودرویی مانند بخاری و برف پاک کن را بررسی کنند. تردد موتورسیکلت‌ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر نیز ممنوع است و موتورسیکلت سواران نباید در این لحظات در معابر تردد کنند.

کد خبر 6086038

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز مرحله جدید طرح یسنا در کهگیلویه و بویراحمد
  • تاسیس شهرک صنفی لباس در هرمزگان/همکاری مردم با طرح نور مطلوب است