Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر صمیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در راستای پیشگیری از کرونا و با همراهی سوادآموزان و مشارکت مدیران مراکز یادگیری محلی غیردولتی انجام شده و تداوم دارد.

وی با بیان اینکه تولید ماسک با نظارت شبکه بهداشت انجام می‌شود، اضافه کرد: این تولیدات بین ساکنان مناطق محروم شهرستان ها، کادر بیمارستان ها و عوامل ستادی اداره توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این ماسک‌ها در شرایط  بهداشتی تولید و بسته بندی شده و قابل شست و شو است.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی ادامه داد: آموزش و سواد آموزی، پرداختن به مهارت‌های فنی و حرفه ای، فرهنگی، مذهبی و زندگی، چاشنی فعالیت‌های معاونت نهضت سوادآموزی استان در قالب مراکز یادگیری محلی است.

وی بیان کرد: آذربایجان غربی دومین استان مطرح و پیشرو کشور در بحث فعالیت مراکز یادگیری است و در زمینه توانمندسازی دختران و زنان روستایی و نقاط محروم شهری و توسعه عدالت آموزشی فعالیت‌های چشمگیری دارد.

۴۵ مرکز یادگیری محلی در استان برای آموزش سواد و مهارت‌های زندگی فعالیت می‌کند که به زودی به ۵۴ مرکز افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی سواد آموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی سواد آموزی ویروس کرونا آذربایجان غربی سواد آموزی آذربایجان غربی مراکز یادگیری یادگیری محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این استان آماده برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر شد افزود: آخرین مهلت ارسال آثار در بخش آموزشگاهی تا بیستم اردیبهشت و در بخش هنرستان‌های هنر تا ۳۰ خرداد تمدید شده است.

علیرضا نوروزی زمان برگزاری این جشنواره را اول مهرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر "لیگ قهرمانی و مسابقات تیمی مراکز آموزش هنر" در ۲ بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری شامل تجسمی، موسیقی، نمایش و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در آذربایجان غربی برگزار و داوری خواهد شد.

وی اضافه کرد: شناسایی، کشف و هدایت استعداد‌های هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری جزو اهداف این المپیاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: شعار المپیاد آموزش هنر نیز «یک‌صدا ایران» در نظر گرفته شده است تا برای تمامی کسانی که مطالبه آموزش هنر را دارند، برنامه‌هایی را اجرا کنیم، آنان را به سمت کارگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و هنرستان‌ها هدایت کنیم و برگزیدگان المپیاد هنر نیز به جشنواره‌های موسیقی، تجسمی و تئاتر فجر راه پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی