Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@21:30:19 GMT

هوندا کارخانه خود در ووهان چین را بازگشایی کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۰۳۰۹

هوندا کارخانه خود در ووهان چین را بازگشایی کرد

شرکت خودروسازی هوندای ژاپن با گرفتن تست دمای بدن از کارگران و درخواست برای فاصله گرفتن بیش از یک متر از یکدیگر کارخانه خود در ووهان چین را راه‌اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی هوندا ژاپن کارخانه خود در ووهان چین که نقطه اصلی پیدایش و شیوع ویروس کرونا در چین و جهان به شمار می‌رفت را بازگشایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت از کارگران تست دمای بدن گرفته و با نصب پوسترهایی از آنها خواسته است تا فاصله بیش از یک متر با یکدیگر را رعایت کنند.

این کارخانه که خط تولید مشترک هوندا با خودروسازی دانگ فنگ چین است، در اواخر ماه ژانویه و به دستور مقامات ووهان در راستای تلاش‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود.

لی شیکو آن، یکی از مقامات ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خط تولید هوندا و دانگ فنگ می‌گوید: این کارخانه فعالیت خود را در 11 مارس و به صورت محدود آغاز کرده بود و ما حالا به طور کامل فعالیت خود را به سطوح قبل از شیوع ویروس کرونا باز گردانده‌ایم. 

از کارگران خواسته شده است تا اعلام کنند در زمان اپیدمی ویروس کرونا و تعطیلی کارخانه در کجا قرار داشته‌اند. 

لی تاکید کرد: در حال حاضر 98 درصد از 12 هزار کارگر کارخانه هوندا دانگ فنگ در ووهان به محل کار خود بازگشته و این کارخانه در تلاش است تا با اضافه کاری کارگران تولید از دست رفته خود را جبران کند.

این مقام کارخانه هوندا افزود: ‌ما مشتریان زیادی داریم که منتظر عرضه خودروهای ما هستند، بنابراین ما از کارگران خواسته‌ایم تا هر کدام یک ساعت و نیم بیشتر کار کنند. 

بر اساس بنری که از سقف کارخانه آویزان شده است، هدف گذاری کنونی مدیران آن تولید روزانه هزار و 237 دستگاه خودرو است که 17 درصد نسبت به هزار و 60 دستگاه تولید معمول این کارخانه بالاتر است. 

مقامات دولتی چین از امروز مجوز خروج مردم از شهر ووهان و از سرگیری مسافرت‌های بین شهری از این شهر صنعتی را صادر کردند و امروز نقطه عطفی در مبارزه چین با شیوع ویروس کرونا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چین ژاپن خودرو کارگران شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از ­­روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) , محمد رضا موثقی افزود:­این سازمان از تابستان سال ۱۴۰۲ راهبری برنامه‌ها و اهداف پیش روی بخش معدن و صنایع معدنی را در قالب برنامه پایش‌های مستمر هفتگی، پیش برده است. طی این برنامه، نحوه اجرا و راه‌های برطرف سازی گلوگاه‌های توسعه این حوزه بررسی و ارایه شدند.

وی گفت: در زنجیره فولاد انجام نخستین قوس الکتریکی فولاد شادگان و شروع فعالیت تولید شمش فولاد در سفید دشت با تکنولوژی ایرانی رقم خورد.

همچنین تست قوس الکتریکی طرح‌های فولاد میانه و فولاد قائنات به ثبت رسید و این پروژه‌ها در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد. ­

موثقی نیا ادامه داد: در زنجیره فولاد طرح‌های فولادسازی نی ریز و آهن اسفنجی ۲ بافت نیز، در آستانه راه اندازی قرار دارند. باید یادآور شد این سازمان فاز نخست کارخانه تولید کنسانتره روی در مهدی آباد -به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه فراوری روی خاورمیانه به ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار تن- را در دست راه اندازی دارد.

وی افزود: در حوزه فولاد، پیشتر کارخانه احیای مستقیم زمزم ۳؛ بزرگ‌ترین مگامدول تولید آهن اسفنجی در ایران با ظرفیت تولید ۱.۷ میلیون تن راه اندازی شده است. از سوی دیگر اسکله شماره سه منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان با سرمایه ۲۵ میلیون یورویی افتتاح شد. "پارسیان"، بندر تخصصی معدن و صنایع معدنی برای ورود مواد خام و صدور کالای ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • صفر تا صد تولید سوسیس خون در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ابرکوه و سیادن ابهر مهمترین میلگردهای بورسی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • فرآیند تولید پودر لباسشویی توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • چگونه لاستیک های فرسوده را آکبند می کنند؟ خودتان ببینید!
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود