Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@02:36:19 GMT

۹ کشته و مجروح در برخورد دو پراید در تربت جام

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۰۴۰۸

به گزارش ایلنا، سرهنگ غلام محمد قهستانی ضمن تایید این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک تصادف در محور نصرآباد_تربت جام، بلافاصله گشت تصادفات و نیرو‌های امدادی به محل اعلامی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در صحنه مشاهده کردند، یک دستگاه خودرو پراید  با دو سرنشین با  خودرو پراید دیگر که هفت نفر از اعضای یک خانواده، راننده و سرنشینان آن بودهاند به شدت با یکدیگر برخورد کردهاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: در این حادثه مرگبار متاسفانه یکی از سرنشینان پراید که پسر ۱۲ ساله بوده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۸ نفر دیگر از سرنشینان دو خودرو پراید مصدوم و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، از رانندگان خواست از عجله و شتاب بپرهیزند و هنگام خستگی استراحت کنند تا  شاهد این حوادث تلخ نباشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان تربت جام تصادف خراسان رضوی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند

سرهنگ رضایی گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند. 
 
وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی و لغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است؛ تأکید کرد: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کار به اجاره ساعتی خودرو رسید | پراید ۳۰۰ هزار تومان!
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • ۴۲۰ کیلوگرم تریاک از خودروی لکسوس کشف شد
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • عملکرد جالب شاسی بلند جدید کره ای بازار را در تصادف ببینید