Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@00:47:12 GMT

مخالفت بارزانی با سفر عدنان الزرفی به اربیل

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۰۴۱۲

مخالفت بارزانی با سفر عدنان الزرفی به اربیل

یک منبع سیاسی کرد عراقی از مخالفت مسعود بارزانی رئیس حزب دموکرات کردستان این کشور با سفر عدنان الزرفی نخست وزیر مامور تشکیل دولت خبر داد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، این منبع سیاسی کرد عراقی به خبرگزاری المعلومه گفت: مسعود بارزانی رئیس حزب دموکرات کردستان عراق استقبال از عدنان الزرفی نخست وزیر مامور تشکیل دولت این کشور را به خاطر پایان نیافتن اختلافش با نیروهای شیعه نپذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارزانی به اعضای حزبش گفته است که در اظهارنظر درباره حمایت از شخص معینی برای نخست وزیری عراق تا زمان صدور تصمیم یکپارچه و واحد نیروهای شیعه در این باره خودداری کنند.

این منبع گفت: بارزانی به تماس تلفنی با الزرفی به بهانه شیوع کرونا و بحران سیاسی به منظور احوالپرسی تا زمان روشن شدن وضعیت سیاسی در بغداد اکتفا کرد.‎

کار بر الزرفی سخت‌تر شد/ ائتلاف اهل‌سنت به جمع حامیان نامزدی کاظمی پیوست ‎المیادین:گروههای اصلی شیعه سند جایگزین «الزرفی» را امضاء کردندمصاحبه | اتحادیه میهنی کردستان عراق: خواهان برون‌رفت از بن‌بست کنونی هستیم/ شرط کُردها در حمایت از «الزرفی»مصاحبه| نماینده پارلمان عراق: کُردها موضع واحدی نسبت به عدنان الزرفی ندارند/ رای شیعیان تعیین کننده است

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عدنان الزرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نفرت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی/ مخالفت ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با جنگ علیه غزه

یک نظرسنجی جدید انجام‌شده توسط موسسه گالوپ نشان داد که ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه، مخالف هستند.

به گزارش مشرق، براساس نظرسنجی گالوپ، فقط ۳۶ درصد مردم آمریکا، عملیات نظامی رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در غزه را تایید کرده اند.

موسسه نظرسنجی گالوپ از افزایش طرفداران فلسطین در آمریکا و تغییر نظر آمریکایی ها درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر داد و نوشت: در ماه نوامبر(آبان-آذر)، نصف آمریکایی ها، این جنگ را تایید می کردند و فقط ۴۵ درصد با آن، مخالف بودند.

حمایت از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در میان هواداران دو حزب اصلی آمریکا نیز کاهش یافته و حمایت از جنگ به میزان ۱۸ درصد در میان دموکرات ها و به میزان هفت درصد در میان جمهوری خواهان کاهش یافته است.

کاهش حمایت افکار عمومی آمریکا از رژیم اشغالگر به تغییر رویه کاخ سفید در قبال این رژیم منجر شد به طوری که واشنگتن به قطعنامه آتش بس در غزه که در تاریخ ۲۵ مارس(۶ فروردین) در شورای امنیت سازمان ملل به رای گذاشته شد، رای ممتنع داد.

آمریکا در ۶ ماه گذشته، همه قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد برای آتش بس در غزه را وتو کرده بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مخالفت دوباره شولتز با ارسال موشک تاروس و اعزام نیرو به اوکراین
  • افزایش نفرت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی/ مخالفت ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با جنگ علیه غزه
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • دولت با افزایش بار مالیاتی بودجه مجلس مخالف کرد؟
  • آمریکا با پروژه گازی ایران و پاکستان مخالفت کرد!
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • منظور، خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد
  • منظو، خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد