Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ بنا به گزارش رسانه‌های خارجی، پرستار ۲۶ ساله در حالی دستگیر شد که با مرد جوان در دستشویی بیمارستان رابطه جنسی برقرار کرد و رئیس بیمارستان با بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه این اقدام پرستار و در نهایت لو دادن او به اداره پلیس شد.

با دستگیری پرستار خاطی و بیمار مشکوک به کرونا، متهمان در بازجویی مدعی شدند که ناگهانی اراده خود را از دست داده و اقدام به این کار شیطانی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: امیر مست دوست دخترش را در تهران به کشتن داد / فرنوش از من دست بردار نبوداکنون دو متهم با قرار وثیقه آزاد شدند تا به زودی مجازاتی برایشان در نظر گرفته شود لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 همخوابی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و چهارمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه  این دانشگاه؛  ۴ عضو مرحوم مهدی قربانی  ۴۸  ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهدا شد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  زنده یاد مهدی قربانی در بیمارستان منتصریه  به آقای ۴۵ ساله ساکن تربت جام که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند و  قرنیه‌های این مرحوم  برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی ارسال شد.

وی گفت: قسمتی از پوست زنده یاد مهدی قربانی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: مرحوم مهدی قربانی از بیمارستان طالقانی به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • سازمان ملل: اسرائیل مانع از رسیدن سوخت به بیمارستان‌های نوار غزه می‌شود
  • پرستاران سر دو راهی؛ خانه نشینی یا تغییر شغل؟
  • پرستاران سر دو راهی خانه نشینی و تغییر شغل