Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد البرز خواستار رسیدگی وضعیت شهریه دانشجویان این دانشگاه و کلاس‌های غیرحضوری شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد البرز به محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد، در خصوص مشکلات متعدد آموزش مجازی و مابه التفاوت شهریه‌ها نامه‌ای ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نامه آمده است:
پس از اعلان رسمی وزارت بهداشت از ورود و شیوع ویروس کوید ۱۹ در کشور با تشکیل و دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها چندیست دانشگاه‌های آزاد اسلامی نیز به طبع این دستور دستور تعطیل شده است.

باتوجه به تعطیلی دانشگاه‌ها و توقف رشد علمی کشور، تصمیم دانشگاه آزاد اسلامی بر ادامه آموزش عالی بصورت برگزاری کلاس مجازی اتخاذ شد.این امر از جهاتی، چون اهمیت به سلامت جامعه قابل تقدیر و جهاتی که در ادامه خواهیم گفت قابل تامل است.

ابتدا به گواه اساتید و دا‌نشجویان سرعت اتصال و نیز انتقال دروس از طریق کلاس مجازی به دلایل پشتیبانی‌های ضعیف از جمله دامنه سایت پایین نسبت به ترافیک دانشجویی را میتوان یکی از دغدغه‌های اصلی دانشجویان دانست.متاسفانه پس از گذشت یک هفته از این مسئله همچنان دانشجویان با کندی سایت سردر گم هستند.

از طرفی دانشجویان علوم پزشکی در خواستی مبنی بر ارائه پروتکلی جدید پیرامون واحد‌های بالین خود در بیمارستان‌ها در ایام تابستان دارند چراکه آنطور که شواهد و قرائن موجود نشان میدهد در قرار داد‌های دانشگاه آزاد اسلامی با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مسئولیت جان دانشجو مبهم است. خواهشمندیم با بررسی این موضوع در صورت لزوم نسبت به اصلاح قرار داد‌ها اقدام فرمایید.

شاید مهم‌ترین اعتراض دانشجویان شهریه‌هایی است که تحت عنوان کلاس حضوری پرداخت کرده اند و حتی برای استفاده از فضای عمومی دانشگاه نیز شهریه پرداخت کرده اند قطعا آموزش مجازی به مراتب کیفیتی پایین‌تر از کلاس حضوری دارد. از شما خواستاریم نسبت به عودت مابه التفاوت تدریس کلاس‌های حضوری و کلاس‌های مجازی لازم جهت بررسی و اقدام را صادر فرمایید.

گفتنی است، رونوشتی از این نامه به دفتر حجت الاسلام رستمی، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و علی اکبر ولایتی، رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد آموزش غیرحضوری شهریه دانشگاه آزاد کرونا دانشگاه آزاد دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم‌اندیشی جامعه اسلامی واحد تهران جنوب با مدیر کل‌تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست هم‌اندیشی اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی واحد تهران جنوب با مدیر کل تشکل‌های اسلامی برگزار شد.

این نشست بهروز دوستی مدیر کل تشکل های اسلامی ضمن خیرمقدم به اعضای تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب و استماع برنامه ها و گلایه مندی های دانشجویان گفت: تلاش و کوشش شما دانشجویان تشکیلاتی باید در گام اول صرف خودسازی همه جانبه و یادگیری مهارت های تشکیلاتی برای غلبه بر مشکلات باشد که البته اداره کل تشکل در این راستا برای توانمندسازی دانشجویان تشکیلاتی برنامه های مفصلی دارد که با میدان داری خود دانشجویان و نظارت راهبردی اداره کل در طول سال اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: دانشجوی تشکیلاتی در تشکیلات، مستمرا مهارت حل مسئله را یاد می گیرد و به همین دلیل است بسیاری از اعضای همین تشکل جامعه اسلامی، در حال حاضر در بدنه دولت فعلی و دولت های قبلی سکاندار مدیریت های مهم هستند یا بوده اند. در گام بعدی شما باید مهارت تعامل با مسئولان واحد دانشگاهی و سایر نهادهای دانشجویی را نیز یاد بگیرید و هم افزایی فعالانه داشته باشید.

دوستی افزود: آنچه حقیر طی بازدید و جلسه ای که در واحد تهران جنوب داشتم، برآوردم این است که هم ریاست محترم و معاونت فرهنگی دانشجویی ایشان، هم نماینده ریاست دانشگاه و هم کارشناس تشکل ها از قوی ترین و مجرب ترین نیروها هستند و الحمدالله پای کار هم هستند و از این ظرفیت برای انجام کارها و طرح های فاخر و ابتکاری باید به نحو مطلوب استفاده برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227741 برچسب‌ها تشکل‌های دانشجویی

دیگر خبرها

  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد
  • برگزاری نشست هم‌اندیشی جامعه اسلامی واحد تهران جنوب با مدیر کل‌تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد