Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:36:13 GMT

انجام ۲۰۰ عملیات گندزدایی در روستاهای دهلران

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۰۵۸۹

انجام ۲۰۰ عملیات گندزدایی در روستاهای دهلران

احمد کرمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مبادی وروردی و خروجی و بیمارستان شهدای دهلران افزود: در سطح شهرها و روستاهای شهرستان در خصوص گندزدایی اقدامات خوبی انجام گرفته است که نشان از پیگیری ها و اجرای مصوبات ستاد کرونا در شهرستان دارد.

وی از گندزدایی شهرهای موسیان، پهله و میمه و دهلران به همت شهرداران خبر داد و اظهار داشت: با همکاری ستاد کرونای شهرستان، نیروی انتظامی، سازمان های مردم نهاد و سپاه اقدامات خوبی در راستای گندزدایی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: نیروی انتظامی بخوبی در ورودی و خروجی شهرستان کار پایش و کنترل را انجام می دهد.

کرمی از اقدامات شبکه بهداشت و بیمارستان شهدای دهلران در راستای مبارزه با کرونا تقدیر کرد و افزود: اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده و ستاد کرونا در شهرستان با اقدامات و پایش بموقع  بخوبی امورات را پیگیری می کند.

وی یادآور شد: همه اعضای ستاد کرونا در شهرستان بخوبی مصوبات حوزه کاری خود را پیگیری کرده اند و مسدود سازی اماکن تفریحی، زیارتی و گردشگری از دیگر اقدامات است که بخوبی عملیاتی شد و نتایج مثبتی در جهت مبارزه و پیشگیری از کرونا داشته است و امیدواریم با همکاری مردم و تلاش ستاد کرونا و اجرای پروتکل های بهداشتی و همراهی همه کرونا را شکست دهیم.

فرماندار دهلران هم در این بازدید گزارشی از آخرین اقدامات ستاد کرونا در شهرستان را ارائه کرد.

مجید عسگری گفت: با تلاش اعضای ستاد و همراهی و همکاری خوب مردم اقدامات خوبی در حوزه مبارزه و پیشگیری از کرونا در شهرستان انجام گرفته است و این روند همچنیان جهت تامین سلامت مردم ادامه دارد.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا دهلران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا دهلران ایلام ویروس کرونا دهلران ستاد کرونا در شهرستان اقدامات خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیئت همراه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح، با سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر باقری در ابتدا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم فلسطین، گفت: انشالله به برکت خون این شهیدان شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه به برکت جهاد فلسطین امسال روز جهانی قدس بسیار با شکوه‌تر برگزار خواهد شد، افزود: آرمان‌های فلسطین جز اصلی‌ترین راهبردها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه عملیات بی‌نظیر هفتم اکتبر عملیات بزرگی بود که شکست ترمیم ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کرد، تصریح کرد: این عملیات غرورآفرین، افسانه شکست ناپذیری اسرائیل جنایتکار را نقش بر آب کرد و فلسطین را به موضوع اول جهان اسلام بلکه کل جهان تبدیل کرد.

سرلشکر باقری گفت: ما این عملیات را به دلیل ویژگی‌های اطلاعاتی ضربه غافلگیر کننده به دشمن در حداقل زمان، یک عملیات بی‌نظیر و استثنایی و موفق می‌دانیم و به خاطر داشتن چنین طراحان و رزمندگان شهادت طلبی به شما تبریک عرض می‌کنیم و انشالله با تدابیر جنابعالی و دیگر دوستان شکست رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر آمریکایی‌ها به رژیم صهیونیستی کمک نکرده بودند یقیناً تا الان این فروپاشی اتفاق افتاده بود و آنچه که رژیم صهیونیستی توانست جواب بدهد فقط کشتار مردم بی‌گناه، زنان،کودکان و خراب کردن بیمارستان‌ها و وارد کردن قحطی و گرسنگی بوده است.

سرلشکر باقری با اشاره به مقاومت بی‌نظیر مردم فلسطین در برابر همه فشارهای وارد شده؛ خاطر نشان کرد: مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین توانستند قدرت اسلام را به همه مردم جهان نشان دهندو به یاری خدا و با حمایت‌هایی که باید از این مردم بشود شیرینی پیروزی را بتوانیم در آینده نزدیک ببینیم.

رییس دفتر سیاسی حماس نیز ضمن اظهار خوشحالی و خرسندی در خصوص دیدارهای صورت گرفته با فرماندهان نظامی ایران، گفت: برگزاری این جلسه یکی از دلایل اصلی توجه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به فلسطین است.

وی افزود: مسائل حاشیه‌ای در فلسطین باعث شده بود به خواسته‌های مردم فلسطین توجهی شود ولی به لطف الهی عملیات هفتم اکتبر باعث شد حرف دل مردم فلسطین به گوش جهانیان برسد.

رییس دفتر حماس با بیان اینکه حمایت‌ها و پیگیری‌های نیروهای مسلح و ملت ایران در مورد مسائل فلسطین به نیروی‌های جهادی ما روحیه مضاعف در به ثمر رسیدن اهداف عملیات طوفان الاقصی می‌بخشد؛ تصریح کرد: تلاش های شهید سردار سلیمانی در خصوص شنیده شدن فریاد مظلومان جهان و سرکوبی قدرت‌های ستمکار هیچ‌گاه فراموش شدنی نیست.

اسماعیل هنیه در پایان از توجهات مقام معظم رهبری و مسئولان جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان ارتش و سپاه تشکر کرد.

کد خبر 841099 منبع: تسنیم برچسب‌ها فلسطین - اسماعیل هنیه خبر ویژه دفاع - ستاد کل نیروهای مسلح فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • آفت سرخرطومی حنایی همچنان دردسر ادامه‌دار نخلداران جنوب کرمان
  • دیدار هنیه با سرلشکر باقری
  • آرمان‌های فلسطین جز اصلی‌ترین راهبردهای نظام است
  • اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد + جزئیات
  • خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی رتبه اول را کسب کرد
  • رتبه‌های برتر خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی و فوتی
  • کسب رتبه اول در کاهش تصادفات جرحی توسط خراسان جنوبی
  • رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی
  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم