Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اکبر سلطانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمان،گفت: در سیل فروردین ماه امسال در شهرستان‌های کهنوج قلعه گنج و رودبار در جنوب وشهرستان ریگان در شرق استان شاهد خسارات مالی و تخریب منازل بودیم.

او اظهار کرد: تیم‌های ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب استان در اولین ساعت در شهرستان‌های جنوبی وشرقی حاضر شدند و تقریبا از اولین روز کار کمک رسانی وبازسازی در مناطق سیل زده شروع شد تا شاهد ایجاد روحیه امید و نشاط در مردم باشیم و این کار همچنان با جدیت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی نژاد تاکید کرد: در ادامه با حضور کار شناسان بنیاد مسکن استان کار ارزیابی میزان خسارت واحد‌های مسکونی آسیب دیده و اولویت بندی این منازل جهت آوار برداری در دستور کار قرار گرفت و در نهایت جهت تشکیل پرونده وپرداخت تسهیلات وکمک‌های بلاعوض اقداماتی صورت گرفت.

مدیر کل بنیاد مسکن استان بیان داشت: در شهرستان‌های جنوبی وشرقی استان در اثر سیل دیماه وفروردین امسال ۲۳۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده احداثی وتعمیری شناسایی وارزیابی شده وتاکنون برای ۳۰۰ واحد پرونده ساخت واحد مسکونی شهری وروستایی در شهرستان‌ها تشکیل شده و مردم همچنان در این راستا فعال هستند.

او گفت: بیش از ۱۲ میلیارد ریال کمک بلا عوض تاکنون به حساب خسارت دیدگان واریز شده و واریز کمک‌های بلاعوض همچنان ادامه دارد هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی در شهر وروستا، هزینه‌های نظارت نظام مهندسی وهمچنین خدمات مهندسی مثل نقشه واحد‌های مسکونی برای مردم رایگان و به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان ابراز داشت: عملیات اجرایی جهت ساخت ساز وتعمیر منازل آغاز شده است.

 سلطانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: تا پایان بازسازی در کنار مردم استان خواهیم ماند در بازسازی اصل مشارکت مردم است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل کرمان مسکن مدیر کل بنیاد مسکن بنیاد مسکن استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بگفته آقای زمانی مظفر آبادی، مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران، مرحله نخست طرح محک یک، در شهرستان دماوند، در چارچوب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان خرداد امسال به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام
  • ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی