Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلب جدید خود انتخاب بهترین بازیکن ایرانی که تبدیل به مربی شده را به نظرسنجی گذاشته است.

به گزارش ایسنا، صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظرسنجی بهترین مربی های ایرانی که قبلا بازیکن بودند ، نام علی دایی (بدون تیم)، یحیی گل محمدی (پرسپولیس)، فرهاد مجیدی (استقلال)،  جواد نکونام (فولاد خوزستان)،  علیرضا منصوریان (بدون تیم) را قرار داده است و از کاربران خود خواسته است بهترین مربی ایرانی که قبلا بازیکن بوده اند را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است

ابراهیم قاسمپور پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی این تیم برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: فوتبال ما فراز و نشیبش زیاد است و تیم‌های ما ثبات ندارند. تیم سپاهان با آن همه بازیکن نتایج خوبی در نیم فصل اول گرفت و همه شانس این تیم را برای قهرمانی زیاد می‌دانستند، اما در چند بازی بردی کسب نکرد و شانس قهرمانی را  تا حدودی از دست داد.

او افزود:  از آن طرف، تیم صنعت نفت آبادان توانست برابر  تیم سپاهان پیروز شود، اما در دربی اهواز از تیم استقلال خوزستان باخت. اصلا فوتبال قابل پیش بینی نیست. با وجود اینکه بازی در آبادان است، اما شانس برد  پرسپولیس به خاطر بضاعت فنی بازیکنانش و نفراتی که همیشه در اختیار سرمربی تیم هستند و همواره جزو تیم‌های مدعی قهرمانی نیز هست به مراتب روی کاغذ بیشتر از صنعت نفت است. البته در فوتبال  همیشه اتفاقات غیر قابل پیش بینی رخ می‌دهد و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. 

بخش جزئی مشکلات صنعت نفت به مربی برمی گردد 

قاسمپور درباره اینکه عملکرد تیم صنعت نفت آبادان با هدایت فراز کمالوند را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: مشکل تیم صنعت نفت یک بخش جزئی اش به مربی برمی گردد و بخش عمده اش مسائل دیگر است. من نمی‌خواهم مشکلات را بازگو کنم. بعد از اینکه تیم صنعت نفت با هدایت ویسی فصل گذشته سقوط نکرد خیلی‌ها گفتند باید مجسمه ویسی را درست کنیم، اما بعد از آن دیدیم که با فحش و ناسزا از ویسی بدرقه شد. شما نمی‌توانید بگویید که کمالوند از ویسی قوی‌تر است. مربیانی بودند که از ویسی و کمالوند قدرتمند‌تر بودند.

مربی و بازیکن مکمل یکدیگر هستند 

او ادامه داد:  در آمار فوتبال می‌گویند که مربی  ۲۵ درصد، بازیکن ۴۰ الی ۴۵ درصد، مدیریت، تماشاگر و رسانه هم تاثیرگذاری دارند. اینکه نفت آبادان مشکلات عدیده‌ای دارد و باید بنشینند برای آن مشکلات فکری کنند. بهترین مربی دنیا هم بیاورید، اما ابزار و بازیکن خوب نداشته باشید نتیجه نمی‌گیرید. اگر هم  بهترین بازیکنان هم بیاورید و  مربی ناتوان بالای سرشان باشد هم باز هم نتیجه نخواهید گرفت. مربی و بازیکن مکمل یکدیگر هستند و هر ۲ باید خوب باشند تا یک تیم نتیجه بگیرد.

کار صنعت نفت آبادان برای ماندن در لیگ برتر سخت است 

پیشکسوت صنعت نفت آبادان درباره اینکه این تیم می‌تواند در لیگ برتر فوتبال بماند، گفت: البته ممکن است که ۴، ۵ بازی اش را پیروز شود و ۲ بازی خود هم ببازد. البته آمار و ارقام فصلش را جلوی خود می‌گذاریم و نگاه می‌کنیم کار خیلی سخت است.

کسی نتیجه  را پیش بینی کند فوتبال بلد نیست 

قاسمپور درباره اینکه نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت را چطور پیش بینی می‌کند، بیان کرد: اگر کسی بخواهد نتیجه را بگوید، به نظرم فوتبال بلد نیست. کسی فکر می‌کرد تیم صنعت نفت بتواند تیم سپاهان را در آبادان ببرد، اما پیروز شد. شما فکر می‌کردید تیم ذوب آهن ۴ گل به تراکتور بزند، اما این اتفاق رخ داد؛ بنابراین پیش بینی فوتبال غیر قابل تصور است.

بازی های لیگ برتر زیاد جذاب و جالب نیست 

او درباره اینکه مسابقات لیگ را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: مثل سال‌های گذشته  بود و فرقی نکرده است. کماکان مشکلاتش هست و بازی‌ها زیاد جذاب و جالب نیست و پدیده‌های زیادی در فوتبالمان نمی‌بینیم و داوری‌ها صدای همه را در آورده است. بازی صنعت نفت و سپاهان را دیدم و داور سوت‌های اشتباهی برای هر ۲ تیم زد و در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. به هر حال زیاد رغبت نمی‌کنیم تا بازی‌ها را نگاه کنیم.

استقلال و پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارند 

کارشناس فوتبال درباره اینکه کدام تیم‌ها شانس قهرمانی دارند، گفت: به نظرم تیم‌های تراکتور و سپاهان از کورس قهرمانی کنار رفتند و تیم‌های استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی شان به مراتب بیشتر از تیم‌های دیگر است.

امیدوارم تیم صنعت نفت آبادان سقوط نکند 

قاسمپور درباره اینکه به نظرش چه تیم‌هایی به لیگ دسته یک سقوط کنند، گفت:  به نظرم شانس تیم صنعت نفت آبادان و چند تیم پایین جدول برای سقوط به لیگ دسته یک بیشتر است. البته من امیدوارم تیم نفت سقوط نکند.

بازیکن خوب  به سختی به آبادان می رود 

او درباره اینکه تیم‌های اهوازی امسال نتایج خوبی نگرفتند و در پایین جدول حضور دارند، بیان کرد:  تیم فولاد همیشه در خوزستان به خاطر بضاعتی که دارد دستش برای آوردن بازیکن خارجی و بازیکن خوب داخلی  باز است. همچنین بازیکنان شهر‌های دیگر تمایل بیشتری دارند تا به فولاد بیایند و پول هم خوب می‌دهند و انتظارات بیشتری از فولاد می‌رفت که نتایج خوبی بگیرد. به نظرم  این تیم اهوازی مشکل مدیریتی دارد، چون تصمیماتی که گرفته شد خوب نبود. تیم نفت آبادان در بخش مالی، مدیریتی و بازیکن مشکل دارد. تیم استقلال خوزستان هم دستش زیاد باز نیست که بازیکن جذب کند. البته تیم نفت آبادان و استقلال خوزستان را بخواهید مقایسه کنید این تیم‌ها در رده تیم‌های هوادار، نساجی، ملوان و آلومیینوم هستند. مشکل نفت آبادان این است که حتی پول هم داشته باشد، بازیکن به سختی به آنجا می‌رود و بازیکنانی به آبادان می‌روند که از همه جا مانده و رونده شدند و  جای دیگری ندارند، اما همین بازیکنان درجه دوم و سوم هم پول زیادی می‌خواهند.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • این ۲ کشتی گیر ایرانی برترین فرنگی کار و مربی سال آسیا شدند
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد