Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد شهید آوینی و هفته هنر انقلاب گفت: قدردان هنر هنرمندان واقعی این روزها، پزشکان و کادر درمان هستیم.

حجت‌الله شیروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد به مناسبت هفته هنر انقلاب و روز هنر انقلاب گفت: قدردان هنر هنرمندان واقعی این روزها، کادر پزشکی و درمانی، در همه رده‌ها هستیم که با تلاش و از خودگذشتگی، خالق لحظه‌هایی هستند که قطعا در ذهن ایرانیان و جهانیان ماندگار و جاودان می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: روز و هفته هنر انقلاب فرصتی ارزشمند برای رخ‌نمایی هنر و گوهر دردانه هستی است و بخش ویژه‌ای از جامعه هنری استان به صورت نمادین در این ایام فرصت می‌یابند تا بیش از پیش آنچه را بدان آراسته‌اند، نمایان کنند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: حوزه هنری مفتخر است به عنوان یکی از متولیان و مدعیان هنر انقلاب در کنار سایر همراهان و ارگان‌های فرهنگی، خدمت‌گزار هنرمندان و هنردوستان در این ایام در برپایی ویژه برنامه‌های مختلف باشد.

شیروانی با بیان اینکه سال جاری با رخداد بلای عالمگیرِ موسوم ویروس کرونا، عرصه فرهنگ و هنر نیز متأثر شد، خاطرنشان کرد: بسیاری از رویدادهای عینی هنری در تعطیلی اجباری به سر می‌برند، اما از آن جایی که هنر هیچ‌گاه پایان‌پذیر و تعطیل‌بردار نیست و نمی‌تواند از کنار رویدادها بی‌تفاوت بگذرد، به لطف و همت هنرمندان سراسر کشور و البته استان، شاهدیم که در این شرایط خاص، هنرمندان عزیزمان در حد امکان از تلاش و همراهی با جامعه فروگذار نبوده و به هر نحو ممکن خدمت‌گزار این روزگار ویژه هستند.

وی ادامه داد: همین خصیصه هنر است که آن را در خدمت مردم و جامعه و توسعه امکانات زندگی قرار داده و شکلی از زندگی را فراتر از رفع صرفا غرایز و معاش روزمره دانسته و به انسان به عنوان موجودی متعالی و اعضای یک پیکر توجه و باور دارد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این فرصت به رسم سالیان گذشته مجال سخن گفتن، شرح ماهیت هنر انقلاب و اهداف، رسالت‌های آن و اشاره به عملکرد و کارنامه حوزه هنری و دستاوردها نیست، ولی روز و هفته هنر انقلاب و همچنین هنرمند والامقام؛ شهید سیدمرتضی آوینی که هنر انقلاب با یاد عزیز و گرامی‌اش مزین شده، گرامی می‌داریم.

شیروانی بیان کرد: ضمن گرامیداشت یاد درگذشتگان این ایام و آرزوی گذر هر چه زودتر از این شرایط، برای همه اقشار جامعه آرزوی سلامت و تندرستی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: بدون شک جامعه هنری در خلق آثار و آفرینش‌های ادبی و هنری خود در حال و آینده، این روزها را از یاد نخواهد برد و حوزه هنری نیز تلاش می‌کند در راستای وظایف و رسالت‌ها همچنان خدمت‌گزار هنرمندان و سایر اقشار جامعه باشد، آینده از آن کسانی است که از گذشته و حال آموخته و سرشار از امید و مصمم، به سوی فردا گام بردارند.
انتهای پیام/3339

منبع: فارس

کلیدواژه: شیروانی روز هنر انقلاب آوینی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری کرونا هفته هنر انقلاب حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ نفر از کارگران استان سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، خلیل‌احمد سلامی اظهار داشت: 40 نفر از کارگران استان به نمایندگی از جامعه کار، تولید و تعاون سیستان و بلوچستان، همزمان با دیدار کارگران کشور با مقام معظم رهبری، در حسینیه امام خمینی(ره) حضور پیدا خواهند کرد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.

وی افزود: بنا بر سهمیه تعیین شده، 40 نفر از کارگران پر تلاش سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگری، کارآفرینی و تعاونگران استان در این برنامه شرکت خواهند کرد. 

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص ویژه برنامه های این هفته در استان گفت: محور برنامه های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت بیش از پیش مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است.

سلامی عنوان کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان "هفته کار و کارگر" نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه ریزی و اجرای برنامه های مختلف، گرامی داشته می‌شود. 

وی افزود: بازدید از واحدهای کارگری و گفتگو با جامعه کار و تولید، برگزاری همایش های فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده کارگران، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار نمایندگان جامعه کارگری با امامان جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی، بخشی از برنامه های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است که امسال با شعار "مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی" برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری