Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:28:14 GMT

عذرخواهی مورینیو به دلیل نقض قوانین فاصله‌گیری اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۰۷۸۹

عذرخواهی مورینیو به دلیل نقض قوانین فاصله‌گیری اجتماعی

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، به دلیل نقض کردن قوانین قرنطینه و فاصله گیری اجتماعی و تمرین دادن عمومی بازیکنانش، عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، انتشار عکسی از مورینیو در حال تمرین کردن با تونگای اندومبله، داوینسون سانچس و رایان سسنیون، انتقادهای زیادی را به همراه داشت و حتی باعث واکنش باشگاه تاتنهام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون سرمربی پرتغالی تایید کرد که این اقدام اشتباه بوده و قول داد که ازاین به بعد، قوانین فاصله گیری اجتماعی را به دقت رعایت کند.

او گفت:" می پذیرم که این رفتار، با پروتکل های دولتی هماهنگ نبود و ما تنها باید با افرادی که با آنها در یک خانه زندگی می کنیم، در تماس باشیم. این حیاتی است که همه ما نقش مان را ایفا کنیم و به توصیه های دولت عمل کنیم تا از قهرمانان مان در خدمات درمانی حمایت کنیم و زندگی مان را نجات بدهیم."

 

 

 

میرر ادعا کرد که این مورینیو بود که به اندومبله پیشنهاد داد تا زیر نظر او تمرین کند تا بتواند در این مدت به شرایط آمادگی مطلوب برسد.

سانچس و سسنیون هم که در آن نزدیکی زندگی می کردند، در همان محل مشغول دویدن بودند و نزدیکی بیش از حد آنها، نگرانی هایی را ایجاد کرد. مورینیو در حالی به خاطر این اتفاق با انتقاد روبرو شد که پیش از این، به دلیل مشارکت در فعالیت خیرخواهانه و کمک به افراد سالمند و نیازمند، با تحسین مواجه شده بود.

تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، سرجیو کونسیسائو از عملکرد برخی بازیکنان تیمش پس از تساوی (2-2) مقابل فامالیسائو، راضی نبود و 4 نفر را از تمرین کنار گذاشت.

چهار بازیکنی بودند که مورد غضب کونسیسائو قرار گرفته و از گروه حذف شدند عبارتند از: ایوان هایمه، آندره فرانکو، تونی مارتینز و خورخه سانچز. اینها به دلیل عدم تعهد در تمرین و بازی حق شرکت در تمرین را ندارند.

مدیر ورزشی باشگاه نیز مثل کادر فنی اصلا از عملکرد بازیکنان راضی نبود و به خصوص اشتباهات این چهار بازیکن را در نتایج ضعیف تیم تاثیرگذار می‌داند. این تصمیمی بود که با تایید لوئیس گونچالوز و ویتور بایا همراه شد. این چهار نفر شانس کمی برای بازی تا پایان فصل خواهند داشت.

 

منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • بیمه مجدد شاغلین فصلی الزامی نیست
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!