Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@18:57:24 GMT

بازداشت شهردار و چند نفر از کارکنان شهرداری پردیس

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۱۲۱

یک منبع آگاه در گفتگو با مهر، از بازداشت شهردار پردیس و چند نفر از کارکنان شهرداری به اتهام تخلف مالی خبر داد.

بر اساس این گزارش شهردار و تعدادی از کارکنان او با پیگیری دستگاه قضائی و پس از رصد اطلاعاتی دستگاه‌های نظارتی به علت کشف تخلفات مالی رخ داده مربوط به چند سال گذشته در این شهرداری بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که معاون و چند تن از کارکنان اداری و مالی شهرداری پردیس نیز در ماه‌های پایانی سال گذشته در ارتباط با این پرونده بازداشت شده بودند.

لازم به ذکر است که در رسیدگی به پرونده تخلف مالی شهرداری پردیس تاکنون حدود ۱۰ نفر از کارکنان این شهرداری بازداشت و در مرحله انجام تحقیقات قضائی قرار گرفته‌اند و همچنین اواخر سال گذشته، شهردار دوره قبل شهر پردیس در رسیدگی به اتهام تخلف مالی در این پرونده بازداشت شده بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود

شهردار ایلام با اشاره به ضرورت بهسازی و نگهداری از مجموعه تفریحی رفاهی بام ایلام گفت: اجرای این طرح موجب زیبایی و پذیرش گردشگر خواهد شد و در نظر داریم لاین دوم بام ایلام نیز احداث شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، افشین مظفری امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین‌_ در حاشیه بازدید از بام ایلام با بیان اینکه ترمیم، بهسازی و نگهداری مجموعه تفریحی رفاهی در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در نظر داریم لاین دوم بام ایلام احداث شود.

وی افزود: سازمان‌ها و ادارات متولی در اسرع وقت با شناسایی نواقص و کمبودها در راستای زیباسازی بام ایلام با شهرداری همکاری کنند.

در ادامه سعید انوری، عضو شورای اسلامی شهر ایلام هدف شورا و مدیریت شهری را خدمت بی منت به شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: این امر مهم را با دل و جان پذیرفتیم و درخواست شهروندان مبنی بر توسعه، تجهیز، بهسازی بام ایلام در اسرع وقت انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام دغدغه مدیریت شهری و مجموعه کارکنان شهرداری توسعه و عمران شهر ایلام است.

به گزارش ایمنا، به دنبال درخواست شهروندان مبنی بر بعضی مشکلات پیش آمده برای بام ایلام، شهردار و عضو شورای اسلامی شهر ایلام به اتفاق معاونان زیربنایی و خدمات شهری شهرداری از منطقه بام ایلام بازدید کردند.

کد خبر 745025

دیگر خبرها

  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • دستگیری ۸۷ متخلف محیط زیست در قزوین
  • احضار و تفهیم اتهام ۷۹ نفر از کارکنان شهرداری پاکدشت
  • هشدار شهردار غزه نسبت به پیامدهای زیست‌محیطی عدم جمع‌آوری زباله‌ها
  • تشکیل ۱۲۰۰پرونده تخلف گران فروشی در گیلان
  • محکومیت ۶ ماهه تعزیرات حکومتی برای نانوایی متخلف در یزد
  • محکومیت نانوای متخلف در یزد
  • با حکم تعزیرات حکومتی نانوای متخلف نقره داغ شد