Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@00:21:56 GMT

تمدید بسته ماندن مرز مهران تا 30 فروردین

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۱۳۲

تمدید بسته ماندن مرز مهران تا 30 فروردین

سخنگوی گمرک ایران گفت: دولت عراق، در نشست اخیر خود تصمیم گیری در خصوص بازگشایی مرز مهران در روز 23 فروردین را دردستور کار خود قرار داد که وزارت بهداشت این کشور به دلیل برخی از نگرانی ها، پیشنهاد تمدید یک هفته‌ای این تاریخ را برای مسدود کردن این مرز ارائه کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از درگاه خبری گمرک ایران، سید روح اله لطیفی اظهار کرد:بر اساس این تصمیم ، مرز مهران تا30 فروردین بسته خواهد ماند تا مجددا در خصوص آن تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درارتباط ویدئو کنفرانسی رییس جمهور با استاندار ایلام نیز بر تردد فعالان اقتصادی از مرز مهران، با رعایت موضوعات مرتبط با سلامت جامعه تاکید شده است و به وزارت خارجه نیز دستور داده شده تا پیگیر بازگشایی این مرز شود.

لطیفی اظهار کرد: امیدواریم تلاش ها برای بازگشایی مرز مهران تا پیش از 30 فروردین نتیجه دهد وپیش از این تاریخ این مرز مهم بازگشایی شود.

کد خبر 418003

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گمرك گمرك ايران مرز مهران عراق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه‌آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد