Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین نظری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:  به دلیل شیوع ویروس کرونا مرغداران استان دچار ضرر و زیان شده اند که برای حمایت از مرغداران استان به دنبال حمایت از تولید کنندگان از راه های مختلف هستیم .
وی گفت: میزان قیمت خرید مرغ توسط کشتارگاه ها به صورت روزانه اعلام خواهد شد .
نظری ادامه داد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار استان قیمت خرید مرغ از تولید کننده توسط کشتارگاه ها باید ۸۵ هزار ریال و قیمت فروش از کشتارگاه ها ۱۲۰ هزار ریال و قیمت برای مصرف کننده بین ۱۲۷ هزار تا ۱۲۹ هزار ریال باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان صمت استان خوزستان اظهارداشت : در چند ماه اخیر قیمت خرید مرغ از مرغداران استان بسیار پایین تر از نرخ تعیین شده در تنظیم بازار استان بوده است که باعث وارد آمدن ضرر و زیان زیادی به تولید کنندگان مرغ در استان شده است.
نظری افزود: تولید کنندگان جوجه یکروزه نیز در چند ماه اخیر دچار ضرر و زیان شده اند و با این تصمیم به تولید کنندگان جوجه در استان نیزکمک خواهد شد و مرغداران استان برای تولید مرغ و خرید جوجه ترغیب می شوند.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از ورود مرغ کشتار روز و زنده فروشی مرغ های تولیدی خارج از استان در حال تصمیم گیری و برنامه ریزی هستیم تا به مرغداران خوزستان کمک شود.

در حال حاضر قیمت فروش مرغ در بازار استان خوزستان هر کیلوگرم ۱۰۵ هزار ریال است که این قیمت باعث وارد شدن ضرر و زیان زیادی به مرغداران استان شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان خوزستان تنظیم بازار حمایت از تولید ویروس استان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مرغداران استان تولید کنندگان ضرر و زیان هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت بوقلمون امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت

بازار گوشت و دام تهران امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، شاهد افزایش قیمت گوشت گوساله و کاهش قیمت مرغ در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار کاهش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۷۷,۵۴۶ تومان خرید و فروش شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد ریزش قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۴,۵۵۳ تومان معامله شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم خلاف روند روز‌های اخیر در بازار امروز افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۲۵ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۸۳ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۲۵ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

منبع: اقتصادنیوز

tags # بوقلمون سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • ماجرای خرید گوسفند با کارت ملی چیست؟
  • ماجرای خرید گوسفند با کارت ملی چه بود؟
  • پشت ماجرای فروش گوسفند با کارت ملی چیست؟
  • قیمت گوشت بوقلمون امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • آغاز خرید تضمینی مرغ از امروز در استان