Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پلیس راهور استان یزد عصر چهارشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این خودرو سواری لکسوز با استفاده از کاغذ و چسب، پلاک عقب و جلوی خودرو خود را مخفی و در حالی که ترددهای غیر ضروری در شهر ممنوع است، شبانگاهان در خیابانهای شهر یزد جولان میداد.

سرهنگ رضا زارع افزود: خودرو یاد شده ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد یکی از شب‌های هفته جاری در چهار راه سیدحسن نصرالله، واقع در جایگاه سوخت گیری دانشگاه (سیلو) مشاهده شد که از چشم معتمدان راهور استان به دور نماند و تصویر آن به پلیس راهور ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی راننده و سرنشینان آن بدون هدف در نیمه‌شب در خیابان‌های شهر یزد جولان می‌دادند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه پس از بررسی های لازم، راننده خودرو شناسایی و به پلیس راهور احضار شد تاکید کرد: ۶ ماه توقیف خودرو، جریمه سنگین و معرفی به دستگاه قضایی در انتظار این راننده خاطی خواهد بود.

وی به رانندگان متخلفی که در این اوضاع کرونایی و بدون هدف در خیابان های یزد جولان می دهند هشدار داد، پلیس راهور با این دسته از رانندگان طبق قانون و به شدت برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا یزد پلیس راهور ناجا یزد پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان رخداد بسیاری از تصادفات را محصول رانندگی غیرقابل پیش بینی اعلام کرد و گفت: این شیوه رانندگی می‌تواند خطراتی برای راننده و سایر کاربران ترافیک ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مثبت راننده‌ها، رانندگی قابل پیش بینی است، یعنی راننده باید به نحوی رانندگی کند که حرکت و رفتار او برای دیگر رانندگان قابل حدس و پیش‌بینی باشد.

وی افزود: راننده‌ای که توقف ناگهانی دارد، از راهنما در زمان تغییر خط حرکت استفاده نمی‌کند یا دور زدن‌های ناگهانی، تغییر مسیرهای غیر منتظره داشته باشد، رانندگی او برای دیگر رانندگان قابل پیش‌بینی نیست و این شیوه از رانندگی می‌تواند خطراتی را برای خود راننده و دیگران ایجاد کند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بسیاری از تصادفاتی که روزانه شاهد آن هستیم، محصول نداشتن رانندگی قابل پیش بینی است، تصریح کرد: سه اصل اساسی در رانندگی شامل خوب دیدن، تشخیص دادن و از خطرات دوری کردن است که اصل دوری از خطر مستلزم عکس‌العمل مناسب و به موقع راننده است و در صورتی که راننده مقابل، رانندگی قابل پیش بینی نداشته باشد، می‌تواند این اصل را دچار مشکل و حوادثی ایجاد کند.

مولوی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود افراد در زمان رانندگی از توقف، دور زدن و تغییر خط حرکت به طور ناگهانی و بدون استفاده از چراغ راهنما پرهیز کنند تا اعمال و رفتار آن‌ها در رانندگی برای دیگران قابل پیش بینی باشد.

کد خبر 745576

دیگر خبرها

  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند