Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@11:44:36 GMT

اتفاق عجیب در لیست منتخب رایان گیگز

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۲۸۵

ستاره ولزی سابق منچستریونایتد که اکنون هدایت تیم ملی ولز را برعهده دارد، تیم منتخب ۱۱ بازیکن برتری که در کنارشان در اولدترافورد توپ زده است را معرفی کرد که نکته جالب درباره این تیم عدم حضور کریستیانو رونالدوست.

اخبار ورزشی- گیگز که ۲۴ سال از دوران بازیگری‌اش را در منچستریونایتد سپری کرد، پیتر اشمایکل، سنگربان دانمارکی شیاطین سرخ در دهه ۹۰ را به‌عنوان بهترین دروازه بان این تیم در دوران حضورش در اولدترافورد معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای خط دفاعی این تیم هم گری نویل، ریو فردیناند، میکاییل سیلوستره و دنیس اروین را انتخاب کرد و در خط میانی سه نفره تیم منتخبش هم روی کین، نیکی بات و پل اسکولز را قرار داد. دیوید بکام، وین رونی و اوله‌گنار سولشائر هم سه نفری بودند که گیگز برای خط حمله تیم منتخب هم‌تیمی‌هایش در منچستریونایتد برگزید. به این ترتیب گیگز، کریستیانو رونالدویی که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ با او در منچستریونایتد هم‌تیمی بود را نادیده گرفت و این در حالی است که رونالدو تأثیر پررنگی در قهرمانی شیاطین سرخ در سه دوره لیگ برتر، یک دوره لیگ قهرمانان اروپا و یک دوره جام جهانی باشگاه‌ها داشت.

کریستیانو رونالدو در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود اعتراف کرد که در دوران حضورش در منچستریونایتد با تعدادی از بازیکنان این تیم رابطه چندان صمیمانه‌ای نداشته است. او گفت: «در منچستریونایتد ما قهرمان لیگ قهرمانان شدیم، اما من با اسکولز، گیگز و یا فردیناند چیزی بیشتر از «روز بخیر» به یکدیگر نمی‌گفتیم. با این حال تیم ما تیمی استثنایی بود.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: منچستریونایتد کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو رونالدو منچستریونایتد رایان گیگز پیتر اشمایکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی

کمتر کسی این تصور را داشت که دیوید تیلور در فینال ایکس یا همان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برابر حریفی جوان به نام آرون بروکس مغلوب شود. این اتفاق خیلی راحت‌تر از آنچه که خود بروکس هم فکرش را می‌کرد، رقم خورد. 

اما جانشین دیوید تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک حالا حسن یزدانی یا کامران قاسمپور را به‌عنوان جدی‌ترین رقیب خود در المپیک برای رسیدن به قهرمانی پیش رو دارد.

آرون بروکس بلافاصله بعد از کسب عنوان قهرمانی با سوالی در خصوص مواجهه با رقبای ایرانی‌اش که حسن یزدانی یا کامران قاسمپور هستند، صحبت کرد و واکنش عجیبی هم داشت: کشتی دوستان ایرانی به زودی شما را می‌بینم. از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنید!

این کشتی‌گیر آمریکایی که احتمالا در سال‌های اخیر در خصوص حمله برخی کاربران ایرانی به صفحه شخصی دیوید تیلور بعد از پیروزی‌اش برابر حسن یزدانی چیز‌هایی شنیده، واکنش طعنه‌آمیزی به این موضوع داشته است!

او سپس درباره انتخابی بین کامران و حسن هم می‌گوید: من نمی‌دانستم کامران و حسن با هم کشتی دارند! مگر آسیب‌دیدگی نداشتند؟ به هر دوی آنها می‌گویم که موفق باشید.

منبع: خبر ورزشی

tags # دیوید تیلور ، حسن یزدانی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • (ویدئو) پایان شکست ناپذیری دوین هِنی به دستان رایان گارسیا رقم خورد!
  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۳ - ۳ کاونتری + ویدئو
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏