Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-19@06:00:51 GMT

نماهنگ آذری در وصف شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۲۹۶

نماهنگ آذری در وصف شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

http://www.taghribnews.com/images/docs/files/000458/nf00458064-1.mp4

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در اراک کلید خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محسن کریمی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میدان بزرگ جهاد و خدمت به مردم و مروج معرفت، ایمان، فرهنگ اسلامی است و قلمرو فعالیت‌های سپاه معادل قلمرو انقلاب اسلامی است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به نیازهای کشور همه توان خود را به میدان آورده و در راستای تحقق ایران قوی شبانه روزی تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به موفقیت‌های شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی در اجرای طرح‌های مسکن گفت: رویکرد سپاه در ساخت مسکن، فعالیت جهادی است که در استان مرکزی به همت جهاد خانه سازی پروژه عظیم شهید سلیمانی اراک کلید خورده و اتفاقات بزرگی در این راستا انجام شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: پروژه مسکونی ۱۳۴۲ واحدی در شهرک شهید سلیمانی اراک که فاز اول آن در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر کشور مورد بهره برداری قرار گرفت و فاز اول و دوم آن در مجموع ۶۴۰ واحد و فاز سوم آن ۷۰۰ واحد است و امروز با حضور مسؤولان کشوری و به طور همزمان در سراسر کشور عملیات اجرایی فاز سوم پروژه آغاز شد.

سردار کریمی ادامه داد: فاز دوم پروژه شهید سلیمانی هم اکنون پیشرفت ۸۰ درصدی دارد و با کار جهادی در حال پیشرفت است و تلاش است در کمترین زمان ممکن تحویل متقاضیان شود.

وی گفت: جهاد خانه سازی استان مرکزی در طی سالیان اخیر با اجرای پروژه‌های موفق در سطح کشور رتبه‌های برتر کسب کرده و در راستای اجرای پروژه شهید سلیمانی مسؤولان استان مرکزی توسط فرمانده کل سپاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: پروژه شهید سلیمانی به عنوان یک الگو در ساخت مسکن و شهرک سازی مطرح است چراکه علاوه بر جهادی عمل کردن تمامی استانداردهای لازم با دقت انجام شده است.

گفتنی است در این آئین که با حضور مسؤولان و فرماندهان نظامی و انتظامی کشور همراه بود آئین افتتاح ۶۰۹۴ واحد مسکونی افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴۰۶۵ واحد مسکونی نیروهای مسلح آغاز شد که سهم استان مرکزی در این افتتاح ۱۴۴ واحد و آغاز عملیات اجرایی ۷۰۰ واحد مسکونی بود.

کد خبر 6056475

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۸۸۴ فضای ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی
  • اندیشکده آمریکایی: ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد
  • عکس آخرین افطاری سردار سلیمانی!
  • گزارش استیمسون؛ ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد | سعودی‌ها و اماراتی‌ها ممکن است به ترامپ توصیه کنند که...
  • دفاع مقدس نسلی نظیر سردار سلیمانی‌ها پرورش داد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک
  • نماهنگ | مهدی؛ احمد؛ بهشت...
  • یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب
  • عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در اراک کلید خورد
  • سید موسوی