Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@16:08:09 GMT

فعالیت ۵۰۰ تیم ضدعفونی کننده سپاه در شهرستان‌های خراسان رضوی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۳۷۶

فعالیت ۵۰۰ تیم ضدعفونی کننده سپاه در شهرستان‌های خراسان رضوی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

معاون عملیات قرارگاه ثامن الائمه(ع) خراسان رضوی گفت: ۵۰۰ تیم رفع آلودگی به کار گرفته‌ایم و گروه‌های جهادی و گروه‌های تخصصی جنگ نوین سپاه هم پای کار آمده‌اند. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

سردار حسین ظریفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: براساس دستورات و سلسله مراتب بحث ضدعفونی سطح شهرها در دستور کار ما قرار گرفته و تاکنون در مجموع سه استان 300 کیلومتر مربع ضد عفونی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 500 تیم رفع آلودگی به کار گرفته‌ایم و گروه‌های جهادی و گروه‌های تخصصی جنگ نوین سپاه هم پای کار آمده‌اند.

معاون عملیات قرارگاه ثامن الائمه خراسان رضوی تصریح کرد: برنامه امروز ضد عفونی سطح شهر گناباد بوده که 2 تیم جنگ نوین شامل تیم 61 محرم و 21 ذرهی امام رضا (ع) اقدام به ضدعفونی شهر کرده‌اند و شهرهای بیدخت و کاخک را نیز ضد عفونی خواهند کرد.

تست سلامت ساکنین و ضدعفونی منازل کوره های آجر پزی تهران با تجهیزات اهدایی سام سرویسنرخ رسمی فروش مواد ضدعفونی کننده اعلام شدتوزیع روزانه ده هزار ماسک رایگان و ضدعفونی در منطقه 21 تهران

ظریفی عنوان کرد: تمامی شهرستان‌هایی که در حوزه مسئولیتی ما قرار دارد براساس میزان آلودگی و اعلام ستاد مبارزه با کرونای شهرستان قرارگاه ورود پیدا می‌کند.

در زیر شاهد گفت‌وگوی معاون عملیات قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) با دوربین خبرگزاری تسنیم در گناباد هستید:

 

 

انتهای پیام/282/ی

R41347/P/S6,1188/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انجام ۵۳ طرح اقتصادی هدف در خراسان رضوی تا پایان دولت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی گفت:  ۵۳ طرح اقتصادی به ارزش سرمایه‌گذاری ۹۷ همت در استان وجود دارد که طبق برنامه‌ریزی مدیریت استان تا پایان دولت باید به اتمام برسد.

یعقوبعلی نظری در نشست با فرمانداران استان در استانداری افزود: فهرستی از طرح‌های اقتصادی، عمرانی و کوچک مقیاس هدف شناسایی و در دستور کار شهرستان‌ها قرار بگیرد تا در پایان دولت تمام شود.

وی خطاب به فرمانداران حاضر در این مراسم گفت: از طرح‌های خردی که به ظاهر کوچک مقیاس به نظر می‌رسند، اما گره مهمی از زندگی مردم باز می‌کنند، نباید غافل شد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به آخرین وضع نهضت ملی مسکن در استان گفت: در بیشتر شهرستان‌های استان مشکلی در زمینه زمین وجود ندارد و اصرار بر این است؛ ماموریت نهضت ملی مسکن با جدیت در مجموع استان دنبال شود.

نظری افزود: برنامه ریزی‌ها در حوزه نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها اگر درست انجام شود، تا پایان سال این موضوع به نتایج خوبی خواهد رسید.

وی افزود: در سفر‌های شهرستانی بازدید از طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی از جمله نهضت ملی مسکن در دستور کار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تاکید بر انجام ۵۳ طرح اقتصادی هدف در خراسان رضوی تا پایان دولت
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • بیش از ۲ هزار اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت ملی شد
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • تجمع دانش آموزان جنت آبادی برای حمایت از سپاه پاسداران + فیلم
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی