Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:13:52 GMT

۴۵۰ بیمار کرونایی در شاهرود شناسایی شده است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۳۹۹

۴۵۰ بیمار کرونایی در شاهرود شناسایی شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه شش مورد کرونای مثبت در شهرستان‌های شاهرود و میامی مشاهده شده است، گفت: با احتساب آمار‌های امروز، موارد مثبت قطعی کرونا در شهر‌های تحت پوشش دانشگاه، به ۴۵۰ نفر رسید.

او با بیان اینکه از این تعداد ۳۶۹ نفر تا کنون بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ابراز کرد: نرخ بهبودی بیماران کرونایی در شهرستان شاهرود ۸۲ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا ویروس را الزمی دانست و تصریح کرد: تداوم برنامه فاصله گذاری فیزیکی، «در خانه ماندن» و رعایت اصول خود مراقبتی مورد تاکید است.

چمن همچنین خواستار توجه بیشتر به اقشار آسیب پذیر مانند سالمندان در برابر کرونا شد و گفت: خانواده‌ها از کسانی که بیماری مزمن و یا سالمند در خانه دارند، می‌بایست با دقت بیشتر مراقب کنند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی ویروس کرونا مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهار صد و هشتاد و یکمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم امیرحسین عادلی، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان حکیم نیشابور پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد این جوان مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به بانوی ۶۰ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

وی گفت: همچنین قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم این دانشگاه و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیگر خبرها

  • با حضور رئیس جمهور؛ واگذاری سه هزار خانه و زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود
  • واگذاری ۳ هزار واحد مسکونی در شاهرود با حضور رئیس جمهور
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود