Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نیروهای سپاه محمد رسول الله (ص) همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) در قالب تیم های مختلف با پخش نجواهای مناسبتی، اقدام به توزیع گل و بسته های حاوی شکلات و ماسک کرد.

سرهنگ حسین عزیزی یکی از فرماندهان یگان امنیتی حضرت صاحب الزمان سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد که این اقدام با هماهنگی کامل ستاد مقابله با ویروس کرونا انجام شده است و در آن تمام نکات و هشدارهای بهداشتی نیز از جمله رعایت فاصله لازم انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این توزیع گل، شکلات و ماسک از امروز بعد از ظهر از میدان سپاه، پل روشندلان، چهارراه و میدان ولیعصر(عج)، خیابان ولیعصر انجام شده است و تا میدان تجریش ادامه دارد.

عزیزی تاکید کرد: همه نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، مواد ضد عفونی کننده، فاصله مناسب و جلوگیری از تجمع شهروندان در اجرای این طرح مد نظر قرار گرفته است.

گفتنی است بنا به اعلام تعدادی از شهروندان، آن دسته از هیات هایی که هر ساله در چنین روزی به این مناسبت اقدام به برپایی جشن و توزیع شربت و شرینی می کردند، امسال بنا به توصیه های بهداشتی و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تصمیم به توزیع ماسک، دستکش، اقلام بهداشتی و گل کرده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ماسک مد ویروس توزیع بهداشتی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند. رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ را مشاهده می کنید.

 

دانلود (6.4MB)

دیگر خبرها

  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • رئیس قوه قضاییه: در بحث حجاب از فراجا خواسته شد به میدان بیاید
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • هنرنمایی ایرانی 16ساله، چشم ایلان ماسک را گرفت