Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال عنوان کرد:

پیرو مصوبه مورخ۹۹/۱/۱۸ هیئت رئیسه محترم فدراسیون فوتبال و با عنایت به درخواست فیفا خوشبختانه پیش از مهلت قانونی، جدول زمانبندی پیشنهادی مراحل انجام اصلاح و تصویب اساسنامه، مقررات انتخاباتی و برگزاری مجمع به فیفا ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت داده شده فیفا ۱۰ آوریل مصادف با ۲۲ فروردین بود که بر این اساس مراحل مربوطه زودتر از زمان تعیین شده انجام گرفت.

وی درباره مشارکت اعضای مجمع عمومی درباره فرآیند اصلاح و تصویب اساسنامه و مقررات انتخاباتی تصریح کرد: اعضای محترم مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در سه مرحله درباره اصلاح و تصویب اساسنامه و مقررات انتخاباتی مشارکت فعال دارند. در مرحله نخست می‌توانند درباره برخی مفاد اساسنامه مصوب مورخ ۹۰/۱۰/۴ پیشنهادات خود را ظرف یک هفته آتی به دبیرخانه مجمع ارائه کنند تا عینا به کمیته حقوقی و تدوین مقررات منعکس شود.

مرحله دوم درباره پیش نویس اساسنامه جدید خواهد بود که با نظر فیفا و هیئت رئیسه انجام خواهد شد و متعاقبا جهت اعضای محترم مجمع به منظور ارائه نقطه نظرات آنان ارسال خواهد شد.

نبی افرود:در مرحله سوم هم موضوع تصویب اساسنامه، مقررات انتخاباتی و تعیین کمیته انتخابات مجمع عمومی با حضور اعضا برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که برگزاری مجمع انتخاباتی نیز بر اساس جدول زمانبندی و پس از تصویب اساسنامه و طی تشریفات قانونی و اداری برگزار خواهد شد و طبعا در این بخش نیز اعضا حضور فعال و مثمرثمر خواهند داشت.

بدیهی است اجرای جدول زمانبندی پیشنهادی به فیفا و همچنین برگزاری مجامع جهت تصویب اساسنامه و مجمع انتخاباتی موکول به عادی شدن وضعیت سلامت عمومی جامعه و مرتفع شدن موضوع کرونا خواهد بود. ان شالله.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهدی محمد نبی اساسنامه فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال مقررات انتخاباتی تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال جدول زمانبندی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است