Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@20:05:00 GMT

کاهش ۴ درصدی تردد در جاده‌های کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۵۹۷

کاهش ۴ درصدی تردد در جاده‌های کشور

خبرگزاری میزان- باوجود درخواست ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر لغو سفر‌های غیرضروری به نظر می‌رسد میزان سفر‌های مردم در جاده‌های کشور کاهش یافته است. تاریخ انتشار: 19:19 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۰۸۷

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، باوجود درخواست ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر لغو سفر‌های غیرضروری به نظر می‌رسد میزان سفر‌های مردم در جاده‌های کشور کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید: معتادان متجاهر مجددا از سطح محلات جمع آوری می‌شوند؟


براساس این گزارش طی شبانه روز گذشته، ا براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۱۹ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۴.۱ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.


براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به‌روال عادی درجریان است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۲۰.۲، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته است.
بر اساس این گزارش، در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین تردد در آزادراه آزادراه کرج-قزوین با تردد هفتادو هفت هزارو ۶۹ وسیله نقلیه ثبت شده است.
همچنین در آزادراه کرج-تهران هفتادو شش هزارو ۱۲۷ وسیله نقلیه تردد داشته اند.

 تردد در آزادراه تهران- کرج شصت و پنج هزارو ۳۳۶ دستگاه خودرو است.

در آزادراه قزوین-کرج تردد شصت و پنج هزارو ۳۲۶ گزارش شده است.همچنین تردد در آزادراه شهریار-کرج، تبریز-ایلخچی و ایلخچی- تبریز در استان آذربایجان شرقی، ساوه-تهران، بومهن-جاجرود و مشهد-چناران کمتر از ۵۰ هزار تردد ثبت شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رضا اخلاص‌مند با اشاره به گزارش بارش‌های استان در سال آبی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، افزود: میزان بارندگی تجمعی در سال آبی امسال در استان همدان برابر ۳۲۵ میلی متر است، درحالی که میزان بارندگی تجمعی سال آبی گذشته در بازه زمانی مشابه برابر ۲۳۴ میلی متر گزارش شده بود.

او با بیان اینکه متوسط بارندگی بلندمدت در بازه زمانی مشابه در همدان برابر ۲۹۶ میلی متر است، تأکید کرد: در این زمینه شاهد افزایش ۳۹ درصدی تغییرات بارندگی نسبت به سال آبی گذشته و ۱۰ درصدی تغییرات نسبت به متوسط بلندمدت هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش در استان در محدوده مطالعاتی نهاوند، حوضه کرخه، ایستگاه مطالعاتی وراینه ثبت شده و کمترین میزان بارش در محدوده مطالعاتی رزن، قهاوند، حوضه قره چای و ایستگاه‌های قهاوند و خمیگان گزارش شده است.

اخلاص مند در ادامه از شهروندان به ویژه کشاورزان خواست تا در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند