Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ملک شاهکوهی در جلسه با مسئولان قرارگاه مردمی مدافعان سلامت استان گلستان اظهارکرد: فلسفه وجودی همگی ما خدمت رسانی به مردم است و انقلاب و نظام اسلامی ما با ایمان به خداوند و اتکا به مردم پیش می رود.

وی افزود: سعی دشمن بر ایجاد فاصله و شکاف بین مردم و انقلاب است اما ما معتقد هستیم یکی از حلقه های واسطه انقلاب اسلامی با مردم بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک بیان کرد: نگاه ما در جبهه انقلاب به سخنان امام جامعه است و حرف ولی امر مسلمین جهان نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد بر ما حجت است

وی گفت: مدافعان امروز سلامت همچون مدافعان حرم و مجاهدان سیل سال گذشته سپر بلای مردم شده اند.

ملک خاطرنشان کرد: تا امروز ۹۷ درصد مردم ما با کمک سپاه و بسیج در طرح غربالگری مشارکت داشته اند.

کد خبر 4896021

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سپاه نینوا گلستان طرح غربالگری ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی گرگان ایلام بیرجند بارش باران نیمه شعبان طرح غربالگری ماسک طبی روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان قربانی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان از تمام مردم گلستان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

او گفت : مردم گلستان با حضور پرشور خود در این راهپیمایی و تجمع ، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می دهند.

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • گل اول استقلال به شمس‌آذر + فیلم
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد