Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@13:03:15 GMT

جزئیات اجرای طرح ترافیک از ۲۳ فروردین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۶۷۰

جزئیات اجرای طرح ترافیک از ۲۳ فروردین اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره جزئیات اجرای طرح ترافیک در پایتخت هفته آینده اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک تهران از شنبه 23 فروردین طرح ترافیک از ساعت 7:30 صبح تا 19 بعد از ظهر اجرا می‌شود.

وی افزود: از ساعت 14 تا 16 بعد از ظهر شهروندان فرجه دو ساعته خواهند داشت که از داخل طرح یک بار خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام ساعت کاری از روز شنبه توسط دولت که 7 صبح تا 14 اعلام شده، طرح ترافیک به صورتی در نظر گرفته شده که قبل از ساعت طرح بتوان وارد محدوده ترافیکی شد و در ساعت 14 تا 16 نیز امکان خروج باشد و این مسأله برای افرادی که با ماشین شخصی در محل کار حاضر می‌شوند مناسب است. همچنین سبب می‌شود تا ساعت 19 بعد از ظهر افراد جهت تردد متفرقه وارد محدوده طرح نشوند.

حجت تأکید کرد: از روز شنبه شهروندان باید در کارت شهروندی خود حداقل 56 هزار تومان اعتبار داشته باشند؛ چراکه در غیر این صورت طرح ترافیک برای آنها با ضریب یک حساب می‌شود و در واقع 20 درصد به ضرر آنها خواهد بود. هم چنین برای هفته آینده نیازی به رزرو طرح ترافیک نیست.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: طرح ترافیک تهران طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۷ همت اعتبار برای اجرای دارویار در فروردین

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو از تخصیص ۷ هزار میلیارد تومان برای ماه فروردین بابت اجرای طرح دارویار خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فرشته میرزازاده؛ معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو از تخصیص 7 هزار میلیارد تومان برای ماه فروردین بابت اجرای طرح دارویار خبر داد و گفت: این مبلغ برای پرداخت فروردین ماه صادر شده تا پس از ارسال اسناد بیمه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها، بخشی از مطالبات داروخانه‌ها بابت دارویار و شیر خشک یارانه‌ای پرداخت شود.

وی افزود: در بخش بستری نیز مطالبات بیمارستان‌ها برای حدود 45 روز پرداخت خواهد شد.

تجویز دارو در ایران 2 برابر استاندارد جهانی/ نیاز به بودجه 155 هزار میلیاردی برای دارویار در سال 1403

میرزا زاده ادامه داد: از تیر ماه سال 1401 تا کنون که این طرح عملیاتی شده پرداخت از جیب را ثابت نگه داشته‌ایم؛ قصدمان هم این است که از طریق پرداخت مابه‌التفاوت اجرای این طرح را مستمر کنیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • تخصیص ۷ همت اعتبار برای اجرای دارویار در فروردین
  • آغاز مطالعات طرح ترافیک شهر قزوین
  • روز‌های پرفروش و پرمخاطب سینما در فروردین‌ماه
  • اعلام روزهای پرفروش و پرمخاطب سینما در فروردین‌ ماه
  • نبض گیشه سینمای ایران در اکران نوروزی و فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • اجرای پایلوت طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی