Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز از ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان خبر داد و گفت:کنترل ورودی و خروجی استان البرز بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی رصد می‌شود. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیراله شهبازی عصر امروز در جلسه ستاد کرونا در البرز  با اشاره به ابلاغ مصوبات 12 گانه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در استان البرز اظهار داشت: فرمانداران موظف به کنترل تردد در مبادی ورودی و خروجی شهرها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنترل شیوع ‌کرونا در آسایشگاه کهریزک / استقرار نیروی‌های درمانی ‌در آسایشگاه ‌کنترل مبادی ورودی‌ استان قم با دقت و مراقبت بیشتری دنبال شودرئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل: در مرحله مدیریت کنترل بیماری کرونا قرار داریم

وی افزود: راهکارهای مختلف جهانی برای مقابله با بیماری‌های واگیردار در نظر گرفته شده است.

استاندار البرز با بیان اینکه در کشور ما نیز راهکارهای مختلفی مورد توجه قرار گرفته است و آخرین راهکار نیز طرح فاصله‌گذاری هوشمند است که در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد، بیان کرد:  با توجه به نیاز کشور به تولید کالاهای اساسی، امکان تعطیلی کامل در همه بخش‌ها وجود ندارد و باید فعالیت‌های اقتصادی را با رعایت الزامات بهداشتی پیش برد.

رئیس ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونای استان البرز با اشاره به راهبرد ستاد ملی مقابله با کرونا، تثبیت روند شیوع بیماری و تداوم مبارزه برای کاهش آن است، عنوان کرد: تصمیمات ستاد استانی نیز هماهنگ با تصمیمات ستاد ملی است و در صورت همراهی مردم و اجرای طرح‌های مصوب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

شهبازی به آخرین وضعیت اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد افزود: تاکنون 81 درصد از جمعیت استان در این طرح تحت پوشش غربالگری سلامت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: همچنین مصوبات 12 گانه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در استان نیز ابلاغ شده و در صورت عدم رعایت برابر قانون با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله طرح فاصله گذاری استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان در کشور/ راه‌اندازی مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از دام

مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور دستاوردهای سازمان دامپزشکی کشور در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

امین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بخشی از دستاوردهای سازمان دامپزشکی کشور در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: آغاز بازمهندسی ساختاری، مأموریت‌ها و فرایندهای سازمان، حمایت از تولیدات داخلی شامل واکسن، دارو و ضدعفونی کننده‌ها، افزایش اعتبارات ملی و استانی، راه‌اندازی اولین آزمایشگاه سطح ۳، ملی شدن تسری، شروع خرید ۲۰۰ خودروی دو کابین مناسب و تکمیل ساخت گلمکان از جمله این دستاوردها محسوب می‌شود.

وی افزود: از جمله دیگر تلاش‌های این سازمان می‌توان به کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور برای سومین سال متوالی در وزارت جهاد کشاورزی، بازدید هیئت آبزی‌پروری و دامپروری سنگال از تجربیات و دستاوردهای دامپزشکی ایران، بازدید هیئت دامپزشکان کشور مالی از تجربیات و دستاوردهای دامپزشکی ایران و رونمایی و بهره‌برداری از سامانه هوشمند «سیام» با هدف یکپارچه‌سازی ارتباطات مردمی در این سازمان اشاره کرد.

مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به کنترل بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به‌رغم درگیری کشورهای اروپایی، آمریکایی و همسایه با این بیماری تصریح کرد: کنترل و پیشگیری از بیماری تب برفکی و جلوگیری از ترانزیت دام از قفقاز به کشورهای همسایه و کنترل مهار و پیشگیری بیماری هاری با هدف پیشگیریِ مقدم بر درمان، از جمله دیگر اقدامات این سازمان محسوب می‌شود.

اسدی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، این سازمان رزمایش جهادی مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان را برگزار و کمک‌های همه جانبه‌ای را به این مناطق ارسال کرد و کمیته تدوین مقررات ملی دامپزشکی را تشکیل داد.

وی گفت: دریافت اعتبارات از محل حوادث، شروع تحول آموزشی، راه‌اندازی مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از دام و فرآورده‌های دامی و ارتقای حراست از دفتر به اداره کل و عضویت سازمان دامپزشکی کشور در شورای راهبردی مدیریت وزارت جهاد دامپزشکی و شورای مشاوران ارشد، از جمله دیگر اقدامات سال گذشته سازمان دام‌پزشکی به شمار می‌رود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور خاطرنشان کرد: از جمله دیگر دستاوردهای سازمان دامپزشکی در سال ۱۴۰۲ می‌توان به ارائه ۳۵ میلیون خدمت رایگان به مناطق محروم، دریافت مصوبه هیئت دولت در اعزام ناظران بهداشتی سازمان به کشورهای صادرکننده گوشت و انجام فعالیت‌های تشخیصی و آزمایشگاهی جهت ورود محموله‌های گوشت وکیوم با عمر ماندگاری ۱۲۰ روزه اشاره کرد.

کد خبر 739511

دیگر خبرها

  • ثبت ۷۰۰ هزار تردد ورودی و خروجی در استان اردبیل
  • ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی
  • آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • کنترل و نظارت بر خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل مسافر البرز
  • کنترل آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان در کشور/ راه‌اندازی مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از دام
  • تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا