Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@05:00:25 GMT

کاهش ۱۵۰ هزار تومانی قیمت سکه

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۶۸۷

کاهش ۱۵۰ هزار تومانی قیمت سکه

محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امروز قیمت سکه و طلا روند نزولی را پشت سر گذاشته است که ۲ علت داشت. امروز نرخ ارز کاهش داشته که باعث کاهش قیمت طلا و سکه شد. علاوه بر این امروز عرضه نیز افزایش داشته است.

او در پاسخ به این سوال که معاملات در بازار وجود دارد یا خیر؟، بیان کرد: با وجود اینکه بازار تعطیل است اما قیمت ها وتعیین می شود و برخی در فضای غیر فیزیکی داد و ستد انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید:سکه در سال ۹۹ گران می‌شود؟ / جزئیات جدید از وضع مالیات بر خریداران سکه 

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز با توجه به کاهش قیمت ارز، هر قطعه سکه  طرح جدید ۱۵۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته کاهش داشته است. سکه امروز ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد که دیروز ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود.

کشتی آرای با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۶۶۳ دلار معامله شد. سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۸۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان معامله شد.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۴۵ هزار تومان معامله شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نرخ ارز اخبار اقتصادی هزار تومان ۶ میلیون معامله شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند نزولی قیمت طلا

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت ۸۹۶ هزار تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۷۸۴ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۵ میلیون تومان و ربع سکه با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۱۱۳ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز هم مانند روز گذشته افت ۴۵ دلاری به ۲ هزار و ۳۰۲ دلار رسید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۳ اردیبهشت +جدول