Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی پایگاه شکاری ترابری شهید دوران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: اقدامات پیشگیرانه از جمله گندزدایی و ضدعفونی با دستور فرماندهی نهاجا، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، در این پایگاه انجام شده است و شبانه دو جایگاه‌ اختصاصی عرضه سوخت توسط کارکنان این پایگاه ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تشکیل قرارگاه های پدافندی برای مبارزه با ویروس کرونا در نیروی زمینی ارتش، گفت: تاکنون موردی از آلودگی به ویروس کرونا در بین کارکنان پایگاه شکاری ترابری شهید دوران شیراز و خانواده‌ های آنان مشاهده نشده است.

روابط عمومی پایگاه هوایی دوران شیراز با اشاره به تعبیه تونل ضدعفونی کننده خودرو و حوضچه برای ضدعفونی در ورودی پایگاه، یادآور شد: این پایگاه برای تامین، تهیه و تولید اقلام بهداشتی و ضدعفونی لازم برای مقابله با ویروس کرونا اقدام به راه اندازی کارگاه تولیدی اقلامی بهداشتی اعم از تولید ماسک پارچه ‌ای و ماده ضدعفونی ‌کننده کرد.

او با تاکید بر اینکه خانواده ها نگران سلامتی فرزندانشان نباشند، تاکید کرد: سلامت تمامی سربازان با ایجاد واحد‌های غربالگری و گرفتن تست از آن ها، پایش می‌ شود و تاکنون موردی از ابتلای به کرونا در بین سربازان مشاهده و گزارش نشده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش پایگاه شهید دوران کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟

مدیرکل استاندارد استان مرکزی در پاسخ به پیگیری خبرگزاری تسنیم، ماجرای تخلف و درگیری کارکنان یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت در اراک با کارشناسان استاندارد استان مرکزی را تشریح کرد. - اخبار استانها -

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اعلام جرم علیه جایگاه دار بنزین شهر اراک به اتهام برخورد غیر قانونی با نماینده استاندارد به دادستانی مرکز استان اظهار  داشت: براساس وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران به منظور نظارت بر خدمات مشمول استاندارد اجباری، کارشناسان اداره کل استاندارد استان مرکزی، جهت نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت استان در فروردین ماه امسال به یکی ازجایگاه‌های عرضه سوخت در شهرستان اراک مراجعه کردند.

وی افزود: مسئول و کارکنان جایگاه به محض شروع بازرسی کارشناسان استاندارد،  شروع به پرخاش و توهین نمودند و با جوسازی و تعطیل کردن ارائه خدمات در آن جایگاه سوخت، به تحریک خدمات گیرندگان پرداخته و با استفاده از این فرصت مانع بازرسی کارشناسان این اداره کل از آن جایگاه سوخت شدند.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی تصریح کرد: در پی این اتفاق موضوع پرونده جرم جایگاه دار توسط این اداره کل به مرجع شبه قضایی کمیسیون ماده 42 قانون تقویت و توسعه استاندارد ارجاع و با حضور و اتفاق نظر اعضای کمیسیون و معاون رییس کل دادگستری استان به عنوان قاضی منتخب قوه قضاییه در کمیسیون ماده 42 استان مرکزی، موضوع به صورت دقیق مورد بررسی اعضا قرار گرفت و با احراز جرم در کمیسیون پرونده عمل مجرمانه، متهم برای رسیدگی به دادستانی مرکز استان ارجاع گردید.

میرنظامی خاطرنشان کرد: مطابق بند 8 ماده 40 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، ممانعت از ورود کارشناسان در امر بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و خدماتی و محل عرضه، فروش، تمرکز، توزیع و بسته بندی محصولات مشمول مقررات استانداردهای اجباری جرم بوده و مرتکبان به مجازات مقرر در قانون محکوم می شوند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران