Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-19@22:15:30 GMT

پایداری تولید، توزیع و انتقال گاز باوجود شیوع ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۷۳۲

پایداری تولید، توزیع و انتقال گاز باوجود شیوع ویروس کرونا

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که با وجود شرایط سخت کارکنان صنعت گاز به‌واسطه شیوع ویروس کرونا در کشور، بحث تاب‌آوری و پایداری تولید و توزیع و انتقال گاز، همچنان ادامه دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظرتربتی در نشست کمیته سلامت (شرایط اضطراری سطح ۳) که امروز (چهارشنبه ۲،  فروردین‌ماه) در سالن شهید باهنر شرکت ملی گاز ایران و با حضور حبیب‌الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و اعضای این کمیته، برگزار شد، ضمن تبریک سال نو، گفت: امیدوارم امسال نیز همانند سال‌های پیش و چالش‌هایی که با آن‌ها روبه‌رو بودیم، با مدیریت خوب بتوانیم به‌نحو مطلوب و به سلامت از این شرایط عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارائه گزارش بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) بار دیگر به ما نشان داد که کار گروهی، هماهنگی و همدلی کارکنان و مدیران در این شرایط می‌تواند در بهبود این وضع مؤثر باشد؛ در آن حد که در خدمت‌رسانی به مردم دچار مشکل نشویم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه در هر شرایطی، باز هم بحث تاب‌آوری همچنان زنده است، تصریح کرد: برای سرپا ماندن در هر شرایطی، باید آگاهانه و هوشیارانه به سمت مدل‌ها و روش‌های حل آن چالش پیش رویم، در این صورت می‌توانیم به خوبی از سرمایه‌های انسانی خود که زیرساخت‌های اصلی سازمان هستند، حمایت کنیم.

تربتی در پایان با تشکر از همه واحدهایی که در این زمینه به‌نحو مطلوب همکاری کرده‌اند، اظهار کرد: اکنون ما به تدوین الگوی تاب‌آوری تولید با رویکرد شیوع ویروس کرونا که به صورت پندومی درآمده، حتی در بازه زمانی بلندمدت نیاز داریم تا با شناخت کافی و بررسی‌های لازم بتوانیم بخش تولید را همچنان فعال نگاه داریم.

منبع: شانا

کلیدواژه: ویروس کرونا شرکت ملی گاز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز

نیروگاه سیکل ترکیبی صبا دهلران با انتقال گاز به خط لوله ایستگاه میترینگ در نقطه صفر مرزی آماده تولید برق شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، ابوالفضل ظهیری، مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز در این باره گفت: در پی احداث نیروگاه صبا دهلران با هدف تأمین برق ان‌جی‌ال چشمه‌خوش، خط لوله نیروگاه سیکل ترکیبی از سوی مرکز بهره‌برداری خطوط لوله اندیمشک بهره‌برداری شد.

وی افزود: پس از گرفتن مجوزهای لازم، صدور پروانه ویژه، PSSR و هماهنگی‌های لازم با رعایت دستورعمل‌های شرکت ملی گاز ایران، عملیات تخلیه هوا در ۲۴ فروردین‌ماه آغاز شد و پس از فشارافزایی خط لوله، با موفقیت پایان یافت.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز تصریح کرد: نیروگاه ۲۰۰ مگاواتی صبا دهلران در استان ایلام، منطقه دشت عباس واقع شده است که با هدف تأمین روزانه یکصد مگاوات برق شبکه سراسری در مراحل پیش‌راه‌اندازی بوده و تا پایان فروردین‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ظهیری بیان کرد: انجام عملیات راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی صبا دهلران سبب تولید و افزایش حجم برق شبکه در سطح منطقه و راه‌اندازی واحد ان‌جی‌ال چشمه‌خوش شده است.

وی یادآور شد: این خط لوله انتقال گاز با ظرفیت یکصد هزارمتر مکعب در ساعت منشعب از خط ۲۰ اینچ انتقال گاز دهلران است.

دیگر خبرها

  • حساب شرکت‌های مستقر در استان به فارس منتقل شود
  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی
  • تأمین کننده ها و توزیع کننده های ورق گالوانیزه در ایران
  • آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد
  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز