Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نظرسنجی انجام شده توسط شبکه خبری سی‌ان‌ان حاکی از نارضایتی اکثر مردم آمریکا از عملکرد دولت این کشور برای مهار ویروس کروناست.

۵۵ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی بر این عقیده هستند که دولت ترامپ عملکرد ضعیفی در مقابله با شیوع ویروس کرونا داشته است.

درصد افرادی که این عقیده را دارند در مقایسه با نظرسنجی هفته گذشته سی‌ان‌ان ۸ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرسنجی سی‌ان‌ان توسط موسسه «اس‌اس‌آراس» در سراسر آمریکا و پس از آن انجام شده که شمار قربانیان کرونا در این کشور به بیش از ۱۲ هزار نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

افزایش نارضایتی عمومی در آمریکا از عملکرد دولت ترامپ در مبارزه با ویروس کرونا نارضایتی ۵۲ درصد آمریکایی‌ها از نحوه واکنش ترامپ به شیوع کرونا

۸۰ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی بر این عقیده هستند که شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا پیش روی آمریکا قرار دارد.

روند صعودی شیوع ویروس کرونا در آمریکا و به وجود آمدن بحران‌هایی مانند کمبود تجهیزات در بیمارستان‌ها، انتقادات علیه دولت این کشور را به شدت افزایش داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در آمریکا دونالد ترامپ ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدستی در جنایت در غزه برای بایدن گران تمام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، حمایت «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه موجب کاهش بیشتر محبوبیت وی شد.

نتایج نظرسنجی جدید «یو گاوو» و «سی بی اس نیوز» نشان می‌دهد تنها سی و سه درصد از آمریکایی‌ها با نحوه مدیریت دولت جو بایدن در قبال جنگ در نوار غزه موافق هستند. این میزان پایین‌ترین سطح ثبت شده در این نظرسنجی‌ها از زمان آغاز درگیری‌ها در غزه است.

در ماه اکتبر ۴۴ درصد آمریکایی‌ها و در ماه فوریه ۳۸ درصد رویکرد بایدن در قبال جنگ غزه را تایید کردند که حاکی از روند کاهشی آن است.

نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که تعداد کسانی که معتقدند آمریکا باید به رژیم صهیونیستی سلاح بفرستد از ۴۸ درصد در اکتبر گذشته به ۴۰ درصد کاهش یافته است.

آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است و از ابتدای جنگ غزه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی به این رژیم ارسال کرده است.

کد خبر 6079097

دیگر خبرها

  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • همدستی در جنایت در غزه برای بایدن گران تمام شد
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • جمهوری خواهان، ترامپ را منبع اطلاعاتی معتبرتری نسبت به پنتاگون می‌دانند
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟