Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری دو عامل کار گذاشتن مواد منفجره دست ساز به دیوار یک آرایشگاه زنانه در رامشیر که منجر به انفجار این محل شد، خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: ۲۲ اسفندماه سال گذشته افرادی نسبت به کار گذاشتن مواد منفجره دست ساز به دیوار یک آرایشگاه زنانه در یکی از مناطق رامشیر اقدام کردند که این کار منجر به تخریب حدود یک متر از دیوار (در پی انفجار) شد بنابراین شناسایی و دستگیری عاملان به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی تصریح کرد: کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با کار اطلاعاتی، دو عامل اصلی این انفجار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کردند، بیان کرد: متهمان همراه با پرونده مدونه به مرجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

لینک کوتاه: asriran.com/0031yi

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خوزستان رامشیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس

طبق اعلام مرکز اورژانس فارس، یک کودک ۱۰ ساله به علت آبگرفتگی حاصل از بارندگی در منطقه لایزنگان داراب غرق شد.

به گزارش ایسنا، این حادثه در ساعت ۱۱:۵۵ امروز، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در منطقه مذکور رخ داد که محمد عباسی، کودک ۱۰ ساله غرق شد.

در پی وقوع این حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد اما عمل احیا حین انتقال به درمانگاه رستاق متأسفانه بدون نتیجه بود و در نهایت کودک فوت شد.

همچنین روز گذشته نیز یک مورد غرق شدگی ناشی از سیلاب جاری شده در خیابان در شهرستان کازرون از سوی اورژانس فارس گزارش شد که این فرد غریق نیز قبل از رسیدن اورژانس فوت شده بود.

به گزارش ایسنا، بارش باران طی روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه در مناطق مختلف استان فارس دارای شدت بیشتری بود که منجر به آبگرفتگی بخش‌هایی از مناطق استان شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: غرق شدن کودک 5 ساله در کانال آب جان باختن 3 دختر نوجوان در رودخانه جنوب سیستان

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران