Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمصمامی با بیان اینکه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) هزینه شده است، گفت: موضوع اشتغال سازی برای مددجویان این نهاد در سال جدید جدی تر از قبل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی«ره» کشور در نشست شورای مدیران کمیته امداد استان ایلام و در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید امداد این استان، اظهار کرد: اگرچه که توانمندسازی خانواده ها چند سالی است که توسط این نهاد در حال اجراست اما روند توانمندسازی متناسب با شرایط کشور و بر اساس یک فرایند جدید توسط این نهاد باز طراحی و در کمیته برنامه ریزی در حال بررسی  است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«حسین صمصامی» تصریح کرد: کمیته امداد در این زمینه بر اساس تجربیاتی که  داشته و با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارد در راستای توانمندسازی خانواده ها به مواجهه  مشکلات اقتصادی کشور خواهد رفت.

 

وی با عنوان اینکه ایجاد اشتغال برای خانواده های مددجو و نیازمند از بهترین راهکارها و ابزارهای ما خواهد بود، گفت: در همین راستا سال گذشته چهار هزار و 600 میلیارد تومان  صرف ایجاد شغل برای مددجویان این نهاد شد و تعداد 174 هزار نفر در سطح کشور صاحب شغل شدند.

 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور بیان کرد: این در حالی بوده است که در سال گذشته وضعیت اقتصادی کشور چندان مناسب نبوده و فروش نفت کشور نیز زیر سایه سنگین تحریمهای اقتصادی علیه کشورمان بوده است.

 

وی تصریح کرد: اگرچه که تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای اشتغال مددجویان کشور صورت گرفته است اما با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و خانواده های نیازمند، کافی نبوده و ما برای توسعه این روند نیازمند اقدامات جدی تری خواهیم بود.

 

صمصامی با عنوان اینکه اگر اشتغال ایجاد شود و توانمندسازی صورت گیرد خانواده ها بهتر می توانند خود را با شرایط و مشکلات اقتصادی وفق دهند، گفت: یقیناً موضوع اشتغال سازی برای مددجویان این نهاد در سال جدید جدی تر از قبل خواهد شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به برنامه های کمیته امداد برای ایجاد اشتغال مددجویان این استان و توانمندسازی آنان، افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته برای مجموع اعتبارات این استان 60 درصد از طریق اعتبارات دولتی و 40 درصد آن نیز از طریق مشارکت های مردمی و کمک خیرین و نیکوکاران خواهد بود.

 

وی بیان کرد: توجه ویژه ای به بحث واگذاری امور محرومین و خدمت رسانی به آنان از طریق مراکز نیکوکاری  صورت گرفته است که ان شاءالله با استناد اساسنامه امداد امام راحل به سمت بهره گیری از این ظرفیت بزرگ حرکت کنیم.

 

گفتنی است در این مراسم با حضور صمصامی،  قائم مقام کمیته امداد کشور با تقدیر از خدمات چندساله ضیاء رضایی، مدیرکل سابق امداد این استان،« قنبر موسی نژاد» به عنوان مدیرکل جدید این نهاد در استان ایلام معرفی شد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مددجویان اشتغالزایی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ره قائم مقام کمیته امداد اشتغال مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود سال گذشته ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شده است.

روح‌اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندساز، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است. در همین راستا سال گذشته ۱۰۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات، گفت: این نهاد به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضایی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضاییه ) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات موثری انجام داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد