Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@10:03:07 GMT

مرگ ۲۵ نفر بر اثر مصرف الکل و مشتقات آن در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۸۷۸

علی عباسی امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در فاصله زمانی ۱۰ اسفند تا ۱۰ فروردین ماه امسال ۲۵ نفر در استان بر اثر مصرف الکل جان خود را از دست دادند این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل هیچ گونه فوتی ثبت نشده است.

وی افزود : در این بازه زمانی۲۴ مرد و یک زن بر اثر مصرف الکل جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه در گزارش‌های پزشکی قانونی مرگ چندین نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی پلمب شده هم وجود دارد، به خانواده‌ها هشدار داد: هیچ گونه مشروبات الکلی استانداردی در کشور وجود ندارد و حتی مشروبات الکلی پلمب شده نیز در اغلب موارد درکارگاه های زیرزمینی تهیه و پلمب می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان، نوجوانان و جوانان خود باشند و توصیه‌ها و هشدارهای لازم را به آنان ابلاغ کنند.

گفتنی است در سال گذشته، ۹ نفر همگی مرد در اثر مصرف مشروبات الکلی جان باختند.

منبع: الف

کلیدواژه: مشروبات الکلی بر اثر مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد غیرمجاز کشتار دام در کوهدشت پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زبردست امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: با پیگیری اداره کل دامپزشکی و حسب دستور مقام قضائی و با همکاری پلیس اماکن یک واحد غیرمجاز کشتار دام در شهرستان کوهدشت پلمب شد.

وی گفت: سلامت مردم خط‌قرمز دامپزشکی است و در حوزه سلامت شهروندان با افراد خاطی که با رفتارها و اقدامات غیرمجاز و مخاطره‌آمیز خود بهداشت عمومی را تهدید کنند، برخورد قانونی می‌شود.

کد خبر 6079602

دیگر خبرها

  • قدیمی‌ترین پیتزافروشی تهران پلمب شد + عکس
  • قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران پلمب شد
  • پیتزا داوود تهران پلمب شد
  • توقیف یک‌تن تخم‌مرغ فاسد در زاهدان/سردخانه فروشگاه پلمب شد
  • مصرف ۵۷۰۰ مگاواتی برق دوره پیک در مازندران پیش بینی می شود
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • یک واحد غیرمجاز کشتار دام در کوهدشت پلمب شد
  • ۶ غذای ناسالم که کبد شما را نابود می‌کند
  • کشف وضبط ۲۵۰ لیتر الکل بدون مجوزدر تربت حیدریه
  • ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان انجام شد