Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران و محورهای مواصلاتی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در شهرستان شمیرانات نیز در ۲۴ ساعت گذشته مه گرفتگی همراه با بارش باران را شاهد هستیم و طی این مدت تیم‌های راهداری در تمامی جاده‌های استان تهران مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بیان داشت: در شهرستان فیروزکوه نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ ساعت بارش برف را داشته ایم.

مصدقی گفت: از شب گذشته تاکنون بیش از ۴۰۰ تن شن و نمک در سطح جاده‌ها پاشیده شده تا ضمن جلوگیری از یخ زدن مسیرها زمینه تردد خودروها فراهم شود.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه از فردا ۲۱ فروردین ماه وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و رخداد تگرگ در ارتفاعات برف را شاهد خواهیم بود از رانندگان می‌خواهیم با داشتن تجهیزات کامل ایمنی و گرمایی در جاده‌ها حضور پیدا کنند و برای کسب اطلاعات و وضعیت راه‌ها با سامانه اطلاع رسانی ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 4896040

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی گرگان ایلام بیرجند بارش باران نیمه شعبان طرح غربالگری ماسک طبی روز طبیعت استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۵ میلیون خودرو در جاده‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در طرح نوروزی آمار تردد خودروها در جاده‌های ارتباطی استان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۸ فروردین‌ماه سال جاری، ۵ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۷۷۵ دستگاه به ثبت رسیده است.

مرتضی شیروانی امروز نهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به تعداد تردد وسایل نقلیه در طرح نوروزی از محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: متوسط تردد بین استانی در جاده‌های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی (از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳) تردد ۵ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۷۷۵ وسیله نقلیه به‌وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۵ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۵ تردد، ۱۳ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه روز گذشته تردد ۵۱۵ هزار و ۹۵۸ خودرو در جاده‌های استان ثبت شده است، افزود: از این تعداد، ۵۶ هزار و ۹۷۸ تردد در محورهای ورودی استان و ۵۳ هزار و ۳۷۶ تردد در محورهای خروجی استان ثبت شده است.

شیروانی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در سیزدهمین روز طرح نوروزی به ترتیب مربوط به محور خرم‌آباد_ سه‌راهی چالانچولان (بروجرد) با ۳۰ هزار و ۵۵۴ و محور پلدختر _خرم‌آباد ۲۵ هزار و ۲۸۱ تردد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۵ میلیون خودرو در جاده‌های لرستان
  • ۵۸۵ نفر جان باختگان تصادفات نوروزی تا نهم فروردین 03
  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی اعلام شد/ توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه‌ساز
  • توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز | جان باختن ۵۸۵ نفر در سفرهای نوروزی
  • توقیف ساعتی خودرو‌های مرتکب تخلفات حادثه ساز در جاده‌های کشور
  • توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز در جاده‌های کشور
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی