Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@21:05:57 GMT

در صورت جدایی تراشتگن، جانشین او چه کسی است؟

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۹۰۱

در صورت جدایی تراشتگن، جانشین او چه کسی است؟

بارسلونا شرایط جذب دروازه‌بان کامرونی آژاکس یعنی آندره اونانا را دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا یعنی مارک آندره تراشتگن تا سال ۲۰۲۲ با این باشگاه قرارداد دارد. در هفته های اخیر نیز شایعات زیادی درباره احتمال تمدید گلر آلمانی با بارسلونا به گوش رسید اما در عین حال خبرهایی هم در رابطه با عدم توافق دو طرف برای رقم خوردن چنین اتفاقی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ابهاماتی که در رابطه با آینده تراشتگن شکل گرفته باعث شده که باشگاه بارسلونا به دنبال جذب گلری مطمئن برای جانشینی احتمالی دروازه‌بان ۲۷ ساله خود باشد.

 

حالا و در همین رابطه اسپورت کاتالونیا در گزارشی مدعی شد که باشگاه بارسلونا شرایط جذب دروازه‌بان کامرونی آژاکس یعنی آندره اونانا را دنبال می‌کند. اونانا قبلا در آکادمی باشگاه بارسلونا بازی کرده بود اما با این حال نتوانست به تیم اصلی راه پیدا کند. این دروازه‌بان ۲۴ ساله تا سال ۲۰۲۲ با باشگاه خود قرارداد دارد و پیش از این نیز شایعاتی درباره احتمال جدایی او از آژاکس به گوش رسیده بود.

 

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه بارسلونا در توافق با تراشتگن برای تمدید قرارداد موفق خواهد بود یا خیر؛ اتفاقی که می تواند در شرایط پیوستن اونانا به بارسلونا نقش مستقیمی ایفا کند.

 

 

آژاکس بارسلونا آندره اونانا مارک آندره‌‌ ترشتگن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آژاکس بارسلونا باشگاه بارسلونا دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش

پس از آژاکس، بشیکتاش نیز به جذب پپ لیندرز علاقه نشان داده است.

طرفداری | پپ لیندرز نیز همراه یورگن کلوپ از لیورپول جدا می شود و ممکن است در قدم بعدی خود، سرمربیگری یک تیم را بر عهده بگیرد.

به گزارش جیمز پیرس از اتلتیک، بشیکتاش پس از برکناری فرناندو سانتوس، حال به جذب پپ لیندرز به عنوان سرمربی جدید خود در فصل آینده علاقه نشان داده است. بشیکتاش خیلی به لیندرز علاقه دارد اما این مربی هلندی در حال حاضر به آینده فکر نمی کند و تمام تمرکزش روی لیورپول است. پپ لیندرز گزینه های خود را ارزیابی خواهد کرد و در پایان فصل، در مورد آینده تصمیم می گیرد. آژاکس نیز به لیندرز علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • بازگشت آلوارز به تراکتور
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • کونسیسائو چهار نفر را صدا زد: شما اخراجید!