Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عکسی که امروز در فضای مجازی پخش شده مربوط به گذشته است و هیچکس اجازه ندارد حتی به صورت انفرادی در ورزشگاه محل تمرین ما حاضر شود و تمرین کند. تاریخ انتشار: 19:53 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۱۹۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عکس منتشر شده در فضای مجازی از تمرین بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس  اظهار داشت: ما تمرینات خود را مانند تمام تیم‌های دیگر زیر نظر کادرفنی و مربی بدنساز به صورت انفرادی انجام می‌دهیم و از طریق تصاویر به صورت آنلاین تمرینات زا پیگیری می‌کردیم و ممنوعیت بابت تمرینات گروهی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این عکسی که امروز در فضای مجازی پخش شد مربوط به گذشته است و هیچکس اجازه ندارد حتی به صورت انفرادی در ورزشگاه محل تمرین ما حاضر شود و تمرین کند.

پیروانی در خصوص اظهارات نیکفر سرپرست تیم فوتبال سپاهان هم تصریح کرد: اگر دوستان نیم فصل را ۱۵ هفته محاسبه کرده‌اند ما با یک امتیاز فاصله قهرمانیم، اگر هفته هفدهم نیم‌فصل باشد بازهم ما قهرمانیم، به نظر من باید به آینده نگاه کنیم و ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد، چون اولویت اصلی ما سلامتی است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در پایان در خصوص درخواست بازیکنان برای دریافت مطالبات‌شان از باشگاه هم گفت: حق مسلم هر بازیکنی است که حق و حقوق خود را دریافت کند، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه در تلاش هستند مشکلات مالی را برطرف کنند و صد درصد این اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: پیروانی: سلامت و جان همه مردم، خط قرمز ما است/ در پرسپولیس، بدون حمایت هوادار نمی‌شود موفق شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس افشین پیروانی پرسپولیس سپاهان تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت که کار آنها در دیدار با صنعت نفت بردن بازی بود و این کار را هم انجام دادند.

به گزارش مشرق، اوسمار ویرا پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان