Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات قرارگاه ثامن الائمه(ع) خراسان‌رضوی گفت: ۵۰۰ تیم رفع آلودگی به‌کار گرفته‌ایم و گروه‌های جهادی و گروه‌های تخصصی جنگ نوین سپاه هم پای کار آمده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین ظریفی اظهار داشت: براساس دستورات و سلسله‌مراتب بحث ضدعفونی سطح شهرها در دستور کار ما قرار گرفته و تاکنون در مجموع سه استان ۳۰۰ کیلومترمربع ضدعفونی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۵۰۰ تیم رفع آلودگی به‌کار گرفته‌ایم و گروه‌های جهادی و گروه‌های تخصصی جنگ نوین سپاه هم پای کار آمده‌اند.

معاون عملیات قرارگاه ثامن الائمه خراسان رضوی تصریح کرد: برنامه امروز ضدعفونی سطح شهر گناباد بوده که ۲ تیم جنگ نوین شامل تیم ۶۱ محرم و ۲۱ زرهی امام رضا(ع) اقدام به ضدعفونی شهر کرده‌اند و شهرهای بیدخت و کاخک را نیز ضدعفونی خواهند کرد.

   

ظریفی عنوان کرد: تمامی شهرستان‌هایی که در حوزه مسئولیتی ما قرار دارد براساس میزان آلودگی و اعلام ستاد مبارزه با کرونای شهرستان قرارگاه ورود پیدا می‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ضدعفونی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امامی اظهار کرد: سال گذشته اقداماتی برای گذر از تنش آبی انجام شد که آبرسانی به ۵۲۵ روستا با استفاده از ظرفیت خیران آبرسان، آبرسانی به سایت‌های مسکن ملی و آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصد از مهمترین آن‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: توسعه و اجرای خط انتقال به طول ۳۸۵ کیلومتر، اصلاح شبکه به طول ۲۶۰ کیلومتر و ساخت مخزن به میزان ۲۰ هزار مترمکعب در خراسان رضوی از دیگر طرح‌های آبرسانی در این استان است.

وی گفت: اکنون ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای استان با تنش آبی مواجه هستند و در ۲۰ سال گذشته سرعت افت آب در دوره‌های پنج ساله ۲ برابر شده است که این رویداد نیاز به مطالعات گسترده و همه جانبه و تعاملات بیشتر وزارتخانه‌ها و نهادهای مربوط برای شناسایی بهترین راهکار به منظور مدیریت بحران را بیشتر نشان می‌دهد.

امامی افزود: امسال نیز طرح‌های تأمین پایدار آب شرب در این استان شامل حفر، تجهیز، جابه جایی و احیای ۴۴۷ حلقه چاه، اجرا و بازسازی ۹۱۱ کیلومتر خط انتقال، ساخت مخزن ذخیره به ظرفیت ۱۱۹ هزار و ۳۲۰ متر مکعب و ساخت و بازسازی ۱۴ ایستگاه پمپاژ خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بین ۳۰ تا ۶۵ درصد است و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح‌ها ۱۳ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال است.

کد خبر 6086685

دیگر خبرها

  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • نقش مهم اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی خراسان رضوی
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • افزایش۱۴ درصدی تولید گوشت‌مرغ در خراسان رضوی
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت