Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اکبر بهنامجو روز چهارشنبه  در  ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که به عنوان وزیر معین استان در هیات دولت انتخاب شده است، افزود: برنامه ریزی‌های لازم در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت استان آغاز شده تا در سال جهش تولید بتوانیم بر اساس برنامه مسیر توسعه را طی کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن بخش‌های اقتصادی ، تولیدی و گردشگری باید با جدیت بیشتری اقدامات توسعه ای را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل گفت: برای اجرای برنامه‌های اقتصادی در مرحله اول باید تلاش کنیم شیوع کرونا به سیر نزولی در استان برسد.

بهنامجو تشریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان ورود گردشگر به معنای واقعی در استان انجام نشد و اماکن گردشگری، آبدرمانی‌ها و هتل های استان تعطیل بودند.

وی با بیان اینکه در وضعیت پیش آمده بسیاری از واحدهای تولیدی  نتوانسته‌اند تولیدات خود را به فروش برسانند، از تلاش برای فعال‌سازی واحدها و اخذ تسهیلات خبر داد.

او از وزیر معین استان در دولت خواست تا مشکلات این بخش را در دولت مطرح و نسبت به تسریع در ارائه تسهیلات لازم اقدام شود.

استاندار اردبیل با اشاره به مصوبات سفر زمستان گذشته  ریس جمهوری در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری  خواستار تسریع در تخصیص اعتبارات و تسهیلات مصوب  شد.

بهنامجو گفت: راه‌اندازی بارانداز ریلی در پارس‌آباد و ایجاد شهرک صنعتی مشترک  استان اردبیل و جمهوری  آذربایجان از جمله طرح‌هایی است که در سال‌جاری اجرا می‌شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: با اجرای این طرح‌ها اقتصاد در حوزه صنعت و صادرات رونق می‌گیرد.

وی افزود: تکمیل شبکه پایاب سد خداآفرین از جمله طرح های مهم اجرایی در استان  می‌باشد که تا کنون ۹۲ درصد آن اجرا شده است و با تکمیل آن  میزان محصولات کشاورزی تولیدی استان   ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تن افزایش می‌یابد.

بهنامجو تولید کامیون، آغاز عملیات اجرایی هتل پنج ستاره  و افزایش کشت گلخانه‌ای در استان را از جمله اقدامات  شاخص در بخش‌های صنعت، گردشگری و کشاورزی ذکر کرد. 

وی به اقدامات انجام گرفته  دیگر در حوزه صنعت  اشاره کرد و گفت: استان اردبیل در سال‌جاری در بخش تولید نئوپان و ام دی اف جزو سه استان برتر کشور خواهد شد.

او بهنام از تلاش برای فعال‌سازی واحدهای راکد تحت تملک بانک‌ها خبر داد و افزود: در حال حاضر۴۳ واحد راکد تحت تملک بانک‌ها در استان وجود دارد که در شش ماهه اول سال ۸۰ درصد این واحدها فعال و واگذار می‌شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: کارخانه نساجی ابریشم سبلان یکی از بزرگترین واحدهای راکد تحت تملک بانک ملی بود که به بخش خصوصی واگذار شد و در آن  حدود ۷۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

رییس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد:  برای واحدهای راکدی هم که متعلق به بخش خصوصی است برنامه‌ریزی های لازم انجام شده است.

بهنامجو افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مصوباتی در کشور برای اختصاص تسهیلات به واحدهای متضرر   تصویب شده که تلاش می‌کنیم سهم واحدهای تولیدی استان را هم جذب کنیم.

برچسب‌ها جهش تولید استانداری اردبیل اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید استانداری اردبیل اکبر بهنام جو جهش تولید استانداری اردبیل اکبر بهنام جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل‌ از احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در جلسه هماهنگی تأمین مسکن مددجویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۸ واحد مسکونی تحویل جامعه هدف بهزیستی استان شد و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز در حال احداث است.

وی افزود: برای احداث این واحدها در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان به خانواده‌های تحت پوشش در قالب کمک هزینه احداث، خرید واحد مسکونی و اجاره بهای بلاعوض پرداخت شده است که در سایه تلاش همکاران خدوم بهزیستی استان این میزان ۲ برابر اعتبار ابلاغی ابتدای سال است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با تاکید بر سرعت‌بخشی به مراحل تکمیل و احداث واحدهای مسکونی گفت: ضرورت دارد همکاران بهزیستی تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی در حال احداث را در اولویت قرار دهند تا در پایان سال جاری متقاضیان بتوانند واحد مسکونی خود را تکمیل و مورد استفاده قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در طرح مسکن ملی ۳۴۰۰ خانوار تحت پوشش در سطح استان ثبت‌نام کرده و مشخصات افراد واجد شرایط برای تخصیص واحدهای مسکونی به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است، لذا برای تخصیص واحد مسکونی به این افراد لازم است پیگیری و تعامل لازم با راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان‌ها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: بازدید میدانی از واحدهای مسکونی در حال احداث جامعه هدف، دارای اهمیت بوده و این بازدیدها باید توسط همکاران بهزیستی شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747027

دیگر خبرها

  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل