Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود، اظهار کرد: گیلانیان به ویژه شهروندان رشتی در دوران متمادی تاریخ اسلام، ایمان و فداکاری و شجاعت و خدمت رسانی جهادی خود را به میهن اسلامی ایران اثبات کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: مردم رشت همیشه در همه صحنه‌ها پیشتاز بوده‌اند و با بصیرت کافی در همه عرصه‌های انقلاب حضور داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مسئولان جمهوری اسلامی خدمت رسانی، گسترش ایمان و ایجاد آرامش برای ملت ایران است، گفت: با توجه به شرایط سخت و طاقت فرسای امروز کشور و مشکلات به وجود آماده از بیماری منحوس کرونا در استان، وظیفه‌ها دو چندان می‌شود و خدمت رسانی در همه عرصه‌ها بخصوص عرصه روحی و ایمانی بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام پور یوسفی ادامه داد: نیاز به توسل و توکل و ایجاد روحیه جهاد و انتظار برای فرج حقیقی مشکلات بیشتر احساس می‌شود و ما منتظر آمدن روزهای خوشی هستیم که برایمان حاصل شود.

وی با بیان اینکه میلاد امام زمان (عج) می‌تواند یک فرصت خوب و ناب برای این روزهای سخت باشد اما مسئولان به این مسئله کم توجهی کرده‌اند، گفت: امروز جوانان هیأتی و جهادی شهر به صورت خودجوش و مردمی از روی احساس تکلیف شرعی و مردمی به جای نشستن در خانه و تعطیلی مراسم با شعار «هیأت تعطیل نیست» اقدام به خدمت رسانی در عرصه‌های بهداشتی و معیشتی به عموم مردم کرده‌اند و اگر امروز مردم دارای آرامشی نسبی هستند سهم بزرگی از آن مرهون تلاش و مجاهدت این عزیزان است.

پور یوسفی با اشاره به کم کاری مسئولان روز نیمه شعبان در زمینه آذین بندی شهر کاملاً مشهود است، اظهار کرد: شاهد کم کاری کسانی هستیم که سال‌های گذشته در روز نیمه شعبان اقدام به برپایی مراسم خلاف شئونات اسلامی در کوچه و بازار می‌کردند حال سوال اینجاست که امروز مسئولان شهری و عاملان برپایی مراسم به ظاهر مذهبی در عرصه خدمت رسانی به مردم و کوچه و بازار کجا هستند؟ و چرا به بهانه کرونا وظایف خود را رها کرده و بی توجهی می‌کنند؟

وی تأکید کرد: مسئولان شهری باید پاسخی مناسبی برای این کم کاری خود در مهمترین جشن مذهبی اسلام داشته باشند و ما این پاسخ را مطالبه می‌کنیم.

کد خبر 4896045

منبع: مهر

کلیدواژه: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیمه شعبان رشت ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی گرگان ایلام بیرجند بارش باران نیمه شعبان طرح غربالگری ماسک طبی روز طبیعت خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است

علیرضا میری بنجار  بیان کرد: بارندگی‌های هفته پیش که در اقصی‌نقاط جنوب سیستان و بلوچستان بارید، بر اساس گفته‌های ریش‌سفیدان و مردم مهرستان هم در این شهرستان و هم در جنوب استان، بی‌سابقه بودند.
 
وی افزود: این بارندگی‌ها در جای‌جای سطح شهرستان به‌صورت هم‌زمان بارید که علی‌رغم خیروبرکت و سیراب‌کردن سفره‌های زیر زمینی و ذخایر آب برای تابستان، خسارات زیادی به کشاورزان، خانه‌های مردم و خصوصاً در سطح روستاها وارد کردند.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: بر اساس هشدارهای هواشناسی و جلسه ستاد بحران شهرستان، در کنار دستگاه‌های اجرایی شهرستان، به‌صورت آماده‌باش درصد برای جلوگیری از هرگونه حادثه برای کمک به مردم شریف مهرستان در آمدیم.
 
میری بنجار اضافه کرد: از اولین روز ورود سامانه در شهرستان، به فرماندهان پایگاه‌ها در همه اقشار از [عشایری، محلات، اصناف، فرهنگیان، دانش‌آموزی، جامعه زنان، و...] اعلام آماده‌باش داده شد که در اقصی‌نقاط مهرستان وضعیت بارندگی را رصد کرده و به کمک مردم بشتابند.

وی خاطرنشان کرد: در روستای کوران تعدادی از خانه‌های مردم درگیر سیل بودند که همکاران و گروهای جهادی برای کمک به محل اعزام و ضمن کمک‌رسانی، برآورد خسارت شدند و همچنین به فرماندهان پایگاه ابلاغ گردید که خانه‌های خسارت‌دیده ناشی از بارندگی‌ها مردم را جمع‌بندی و جهت کمک‌رسانی از مبادی ذی‌ربط بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی گزارش نمایند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه دوشادوش دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی و خدمتگزاری مردم شریف مهرستان همیشه آماده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • شاهد یک رویداد بین‌المللی قابل‌توجهی خواهیم بود
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است
  • بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت