Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - یک منبع اوپکی اعلام کرد: مقدار کاهش تولید کشورهای حاضر توافقنامه همکاری موسوم به اوپک پلاس به مقدار کاهش عرضه دیگر تولیدکنندگان بزرگ جهان بستگی دارد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از دوبی، یک منبع سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) روز سه‌شنبه (19 فروردین‌ماه) اعلام کرد که هر گونه توافق نهایی برای مقدار کاهش تولید کشورهای حاضر در توافقنامه همکاری موسوم به اوپک پلاس در نشست فوق‌العاده روز پنجشنبه (21 فروردین‌ماه)، به میزان مشارکت دیگر تولیدکنندگان نفت مانند ایالات متحده، کانادا و برزیل برای کاهش تولید بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این منبع اوپکی افزود: پس از افزایش تولید بعضی از اعضای این توافقنامه همکاری در ماه آوریل، به دلیل پایان مهلت توافق کاهش تولید روزانه یک میلیون و 703 هزار بشکه‌ای اوپک پلاس در انتهای ماه مارس، تولیدکنندگان هنوز درباره مبنای کاهش تولید به توافق نرسیده‌اند.
قرار است نشست فوق‌العاده وزیران نفت و انرژی 23 کشور حاضر در توافقنامه همکاری تولیدکنندگان عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) موسوم به اوپک پلاس روز پنجشنبه (21 فروردین‌ماه) از طریق وبینار برگزار شود، خبرها حاکی از آن است که دیگر تولیدکنندگان بزرگ جهان هم به این نشست دعوت شده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توافقنامه همکاری کاهش تولید اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران آماده همکاری با سایر کشورها در زمینه زیست محیطی است

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در ایکس نوشت: «ما درخت افکن نه‌ایم آنها گروهی دیگرند با وجود صد تبر، یک شاخِ بی بَر نشکنیم!» روز جهانی زمین پاک" را گرامی می‌داریم. احترام به محیط زیست از ارزش‌ها و سنت‌های کهن ایرانی است.

وی ادامه داد: مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی و پیامدهای مخرب آنها، مستلزم همکاری‌های مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی است.

کنعانی گفت: دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و همسایگان، اهتمام ویژه‌ای برای برنامه‌ریزی، همکاری و مقابله مشترک با چالش‌های زیست محیطی از جمله گرد و غبار، سیل و خشک سالی قائل است و در این زمینه آماده همکاری با سایر کشورهاست.

وی افزود: در سطح جهانی نیز جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های جدّی در مسیر پیشبرد اهداف بین‌المللی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد.

سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: شایسته است در روز جهانی زمین پاک، رفتار غیرانسانی و شرم‌آور رژیم صهیونیستی در تخریب سازمان‌یافته محیط زیست نوار غزه و کرانه باختری و استفاده از عملیات تخریبی برنامه‌ریزی شده و هدفمند به عنوان ابزار فشار علیه ملت مظلوم فلسطین را شدیداً محکوم کرد و از جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی خواست برای توقف فوری تمامی انواع جنایات و اقدامات ضد انسانی و ضد محیط زیستی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی، اقدام عاجل و شایسته داشته باشند.

کد خبر 6084495 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند
  • معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • استقبال سازمان همکاری اسلامی از توافق تعیین حدود مرز آذربایجان و ارمنستان
  • ایران آماده همکاری با سایر کشورها در زمینه زیست محیطی است
  • خرید توافقی گوجه فرنگی صنعتی در استان بوشهر
  • بزرگترین تولیدکنندگان برق آبی در دنیا
  • ریاض برای متعادل کردن بودجه به نفت بالای ۹۶ دلار نیاز دارد
  • افزایش تولید نفت اوپک پلاس از ماه جولای