Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:24:35 GMT

هلال احمر البرز به حالت آماده باش درآمد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۲۰۸۳

هلال احمر البرز به حالت آماده باش درآمد

محمد حسین وطنی روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: امدادگران هلال احمر با تجهیزات کامل در پایگاه های مختلف هلال احمر استان آماده خدمات رسانی هستند.

امکانات برای اسکان مسافران در راه مانده در پایگاه های هلال احمر به اندازه کافی در نظر گرفته شده است.
اکنون تیم های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه های امدادی این استان به ویژه محور کرج - چالوس مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: اکنون ۱۶ پایگاه امداد و نجات بین شهری، مراکز شعب و پایگاه های سیار به صورت شبانه روزی مستقر فعالیت دارند.
وطنی تاکید کرد: سامانه ۱۱۲ هلال احمرالبرز آماده پاسخگویی به مردم است.
استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که بیشتر محورهای البرز پرتردد است.

برچسب‌ها البرز بارش برف بارش باران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز بارش برف بارش باران سازمان امداد و نجات هلال احمر البرز بارش برف بارش باران سازمان امداد و نجات هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین کبادی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر بیان کرد: پیرو اعلام وضعیت قرمز هواشناسی تا صبح امروز، در ۴۷ منطقه عملیاتی ۱۱۹۷ عملیات امدادرسانی، ۲۱۶ عملیات اسکان و ۵۰ مورد عملیات انتقال به اماکن امن صورت گرفته است.

وی افزود: ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ۴۳ مسافر ۲ دستگاه اتوبوس که در جاده کنارک به نیکشهر گرفتار سیلاب شده بودند، نجات داده شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها، با توجه به شدت سیلاب در سیستان و بلوچستان، ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات سیلاب (شامل ۱۰۰ نجاتگر) از هلال‌احمر استان‌های فارس و یزد به کنارک و زرآباد اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین جمعیت هلال احمر با به کارگیری بیش از ۶ هزار نیروی عملیاتی در غالب ۱۲۰۰ تیم در ۵ استان متأثر از سیل و همچنین به کارگیری ۲۵۰ خودروی لجستیکی و عملیاتی در حال امدادرسانی است. همچنین در صورت نیاز به خدمات رسانی اضطراری شماره ملی ۱۱۲ در خدمت هموطنان عزیز است.

کد خبر 6080948

دیگر خبرها

  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان