Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: با توجه به ایجاد محدودیت‌ در برگزاری مراسم مذهبی و به‌منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، مراسم شب نیمه شعبان امسال، امکان حضور عاشقان و ارداتمندان به حجت بن الحسن عسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف در امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام زارع زاده افزود: بر این اساس مراسم احیای شب نیمه شعبان به صورت مجازی از آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) و آستان مقدس امامزاده سید نصرالله (ع) برگزار می شود.

او به برنامه های مجازی آستان مقدس امامزاده سید نصرالله (ع) اشاره کرد و افزود: در این آستان جشن میلاد با سر سعادت حضرت مهدی (عج) و مراسم نور افشانی راس ساعت۲۱ و مراسم احیای شب نیمه شعبان ساعت۲۳ از پیج اینستاگرام این آستان پخش می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: همچنین مراسم احیای شب نیمه شعبان در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) از ساعت ۲۱:۳۰ از پیج اینستاگرام این آستان پخش خواهد شد.

حجت الاسلام زارع زاده تصریح کرد: لینک عضویت در پیج اینستاگرامی امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد (https://www.instagram.com/sayedjafarmohammad/) و لینک عضویت در پیج اینستاگرامی امامزاده سید نصرالله (ع) یزد (https://www.instagram.com/qarar_bandegy/) است.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف اوقاف یزد نیمه شعبان مراسم احیای شب نیمه شعبان آستان مقدس امامزاده سید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها

صحبت‌های قابل تامل مهران مدیری درباره‌ گرانی‌های اخیر در قسمت جدید اسکار مورد توجه قرار گرفت. این ویدئو در ساعات اخیر در فضای مجازی وایرال شده و با واکنش‌های زیادی روبه رو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • احیای سنت گلابگیری در یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!