Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوشایند گفت: تاکنون بیش از ۲۱۴ هزار ماسک و ۵۰۶ دست گان در کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی تولید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خوش آیند» امروز(20 فروردین) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور همکاری با دستگاه های متولی و کادر درمانی در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، تاکنون بیش از 214 هزار عدد ماسک و 506 دست گان در کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان تولید شده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی گفت: با تامین مواد اولیه از سوی دستگاه های نهادی مانند شبکه بهداشت و درمان شهرستان های استان، خیران استانی و ملی، ستاد عتبات عالیات، سپاه و بسیج این تولید توسط مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای در سطح گسترده‌ای انجام شد.

 

وی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش تقاضای ماسک، با همکاری مراکز دولتی و خصوصی فعال در حوزه خیاطی، تولید ماسک و گان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان در هر دو بخش دولتی و خصوصی آغاز شد.

 

خوش آیند با بیان اینکه هم‌اکنون 31 کارگاه با 190 نفر از مربیان، کارکنان و کارآموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه ای در حال فعالیت هستند، گفت: از این تعداد  11 کارگاه در بخش دولتی با 121 نفر در حال فعالیت هستند.

 

وی ادامه داد: همچنین 20 کارگاه در مراکز غیر دولتی و آموزشگاه‌های آزاد با 69 نفر در حوزه تولید ماسک، گان، ملحفه، لباس بیمار و سایر اقلام بهداشتی فعال هستند.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی بیان کرد:  تاکنون در استان خراسان جنوبی  214 هزار و 132ماسک، 506 دست گان و 16 هزار و 840 مورد خدمت از جمله دوخت ملحفه، لباس، کلاه کش دار، لباس بیمارستانی در کارگاه های استان تولید شده است. 

 

خوش آیند گفت: ماسک های بهداشتی، کاورهای بخش قرنطینه بیمارستانی و دیگر اقلام مورد نیاز به صورت روزانه تولید می شود و در اختیار ستاد مبارزه با کرونا ویروس شهرهای استان قرار می گیرد.

 

وی تصریح کرد: این اقلام بهداشتی پس از استریل شدن و بسته‌بندی، به مصرف کادر درمانی و بیمارستانها اختصاص می یابد و بخشی از تولید در بین اقشار کم درآمد و آسیپ پذیر به صورت رایگان توزیع می شود و بخش دیگر نیز برای توزیع عمومی تحویل داروخانه ‌می گردد.

 

خوش آیند با بیان اینکه در  موضوع مبارزه با کرونا مهارت در خدمت سلامت است، گفت: کادر درمان با تلاش خستگی ناپذیر، رشادت و از خود گذشتگی به مردم خدمت می نمایند.

 

وی ادامه داد: سعی ما بر این است که از طریق این خدمت ناچیز در کنار کادر درمان باشیم تا هرچه زودتر زنجیره شیوع کرونا ویروس قطع شود.

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبي بیرجند فنی و حرفه ای خراسان جنوبی آموزش فنی و حرفه ای خوش آیند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۳ کارگاه آموزشی با هدف ارائه آموزش‌های حقوقی برای ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فرید نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز ظهر امروز در جمع مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه‌اندازی موج آموزش برای مشاوران املاک استان البرز خبر داد و افزود: برگزاری 2 همایش استانی با حضور 3110 نفر از مشاوران املاک استان و اجرای دوره‌های آموزشی برای متقاضیان دریافت پروانه تخصصی مشاوره املاک و خودرو از اقدامات ثمربخش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز است.

نجف‌نیا در این نشست بر اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه در حمایت از واحدهای صنعتی تأکید کرد و گفت: دستگاه قضایی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، علاوه بر مبارزه با مفاسد اقتصادی، قاچاق کالا و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های سالم، تلاش می‌کند با اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه و هماهنگی با دستگاه‌های دیگر، از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی پیشگیری کند.

البرز؛ استانی بدون پرونده جرایم مطبوعاتی در دادگستری

این مقام مسئول حذف قوانین دست و پاگیر را در حفظ واحدهای تولیدی ضروری دانست و بیان کرد: اقتصاد با معضلات فراوانی از جمله رقابت‌های نامشروع، قاچاق و فرار مالیاتی مواجه است و در چنین شرایطی با تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های حمایت قضایی و رفع قوانین و مقررات دست و پاگیر می‌توان از زمین‌خوردن کارگاه‌ها و تولیدکنندگان پیشگیری کرد.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز بر ایجاد فرصت‌های شغلی در زندان و برای زندانیان تأکید کرد و افزود: مشارکت در اجرای طرح‌های مرتبط با حرفه‌آموزی و راه‌اندازی کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در زندان، به فرآیند بازپروری زندانیان و پیشگیری از تکرار چرخه جرم کمک می‌کند.

در این نشست پیرامون راهکارهای رفع موانع تولید، کارآفرینی و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان در مسیر حفظ و ایجاد اشتغال بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • افت سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی/ ۳۸ کارگاه گلاب‌گیری در فرخد فعال هستند
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از روستاییان در کارگاه‌های آموزش اطفای حریق
  • تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • ۱۳۰۰ نفر از دوره‌های آموزشی صنایع دستی بهره‌مند شدند