Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین رضاعی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران آخرین آمار شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان را تا ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه جاری، ۶۸۲ نفر اعلام کرد.

وی ادامه داد: از مجموع یک‌هزار و ۳۹۱ نمونه صورت گرفته در استان کردستان تا ظهر امروز چهارشنبه ۶۸۲ مورد مثبت و نتیجه ۶۹۲ مورد منفی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اینکه همچنان شهرستان سقز دارای بیشترین آمار مبتلا به ویروس کرونا است، یادآور شد: در حال حاضر شهرستان سقز دارای ۱۹۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به وضعیت شهرستان سنندج اشاره کرد و گفت: در شهر سنندج نیز تا ظهر امروز شمار مبتلایان به ۱۶۲ نفر رسیده است.

وی ضمن اشاره به وضعیت سایر شهرستان‌های استان کردستان، گفت: در شهرستان بانه ۱۰۸ نفر، قروه ۵۳ نفر، دهگلان ۳۶ نفر، بیجار ۳۵ نفر، دیواندره ۳۱، مریوان ۳۰ نفر، کامیاران ۱۸ نفر و سروآباد ۱۰ نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا داشته‌اند.

رضاعی با اشاره به شمار مرگ و میر ثبت شده به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا در استان کردستان، افزود: در مجموع در استان کردستان تا ظهر امروز ۸۲ نفر به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیشترین آمار مرگ و میر ثبت شده را مربوط به شهرستان سقز عنوان کرد و متذکر شد: در شهرستان سقز در مجموع ۲۷ نفر به‌دلیل ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت سایر شهرستان‌های این استان از لحاظ شمار مرگ و میر ثبت شده، اظهار کرد: شهرستان‌های قروه و بانه هر کدام با ۱۳ نفر، سنندج ۹ نفر، شهرستان‌های مریوان، دهگلان و کامیاران پنج نفر و دیواندره با چهار نفر مرگ قطعی مواجه شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به وضعیت بهبودیافتگان و افراد ترخیص شده از مراکز بهداشتی و درمانی در این استان اشاره کرد و گفت: در مجموع از زمان ورود ویروس کرونا به استان تا این لحظه، ۲۲۲ نفر بهبودیافته قطعی به ثبت رسیده است.

رضاعی با درخواست از اقشار مختلف مردم برای رعایت مسائل بهداشتی، افزود: تا این لحظه هیچ‌گونه اتفاقی در خصوص کاهش یا بهبود وضعیت و شرایط گسترش ویروس کرونا صورت نگرفته است و به همین دلیل از اقشار مختلف مردم درخواست می‌شود که همچنان مسائل بهداشتی را اولویت قرار داده و از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کردستان بهداشتی و درمانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی فرزین ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان کردستان ویروس کرونا تا ظهر امروز شهرستان سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح

تین نیوز

رسانه مجازی دهگلان از قتل یک راننده کامیون اهل این شهر در منطقه بزمان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز، این رسانه در توضیح قتل زنده یاد فرودین ویسی راننده دهگلانی نوشته که او توسط اشرار منطقه بزمان ایرانشهر و با شلیک اسلحه به قتل رسیده است.

بر اساس این گزارش، قتل فردین ویسی 6 روز قبل در جاده ایرانشهر رخ داده و طی آن اشرار و راهزنان جاده ای که جهت زورگیری، کامیون این راننده جوان دهگلانی را متوقف کرده بودند، وی را با سلاح گرم به قتل رساندند. 

شهرستان دهگلان یکی از شهرستان‌ های استان کردستان ایران به مرکزیت شهر دهگلان است که بخش مرکزی و غربی دشت لیلاخ را در بر می‌ گیرد.

بزرگترین شهرک صنعتی استان کردستان با نام شهرک صنعتی دهگلان، در این شهرستان و در کیلومتر ۱۵ جاده سنندج واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ