Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،حمید شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه  روز چهارشنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان مراغه اظهار داشت: کسب و کار‌های پرخطر از قبیل ورزشگاه، استخر، باشگاه‌های خصوصی و دولتی، کافه سرا‌های سنتی و قلیان سرا‌ها همچنان تعطیل است و نظارت دستگاه‌های متولی بر فعالیت اصناف همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: واحد‌های تولیدی نیز ملزم به رعایت تمامی موارد بهداشتی و توصیه‌ها هستند و در صورت عدم رعایت برخورد خواهد شد.

شکری گفت: تجمع در تمامی امامزاده ها، مساجد، اماکن مذهبی و پارک‌ها و بوستان‌ها ممنوع بوده و کنترل این اماکن طبق دستورالعمل‌های ویژه‌ای خواهد بود.

فرماندار مراغه ادامه داد: همچنین از ۲۳ فروردین ماه فعالیت ادارات شهرستان با دوم سوم کارکنان و از ساعت هفت و نیم تا ۱۳.۳۰ خواهد بود.

شکری اضافه کرد: کنترل تردد خودرو‌ها در ورودی و خروجی شهرستان نیز تا ۳۰ فروردین پا برجا خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: همچنین مدارس و دانشگاه‌های شهرستان تا پایان فروردین ماه تعطیل خواهد بود.

اوبا تقدیر از همکاری مردم شهرستان و دستگاه‌های اجرایی در طول ۴۰ روز گذشته خاطر نشان کرد: همچنان بهترین راه قطع زنجیره‌ی شیوع بیماری کرونا، ماندن در خانه و رعایت بهداشت فردی است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تردد جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرامرز مرجانی فرماندار فومن در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با جذب ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ متر از کانال‌های آبرسانی روستا‌های کیابان و گل افزان مرمت و بازسازی می‌شود.

امام جمعه فومن هم در این جلسه با تاکید برتکریم ارباب رجوع در ادارات و نهاد‌های دولتی گفت: بنا بر فرمایش امام راحل، مردم صاحبان اصلی این انقلاب و ولی نعمت ما هستند پس مسئولان ضمن رعایت احترام مردم، باید برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی رعایت قوانین اسلامی به ویژه حجاب را بسیار با اهمیت دانست و افزود: دین مبین اسلام برای زنان ارزش بالایی قائل است و همه باید طبق قانون و موازین شرعی در جامعه رفتار و عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • پروازهای فرودگاه کرمان از سرگرفته شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • هرس شاخه های درختان سیب در شهرستان مراغه