Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@09:33:39 GMT

رشد ۶۰درصدی فروش شرکت‌های معدن و صنایع معدنی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۲۳۴۰

رشد ۶۰درصدی فروش شرکت‌های معدن و صنایع معدنی

به گزارش اقتصادآنلاین، میزان فروش شرکت های بورسی در بخش معدن و صنایع معدنی طی 12 ماهه سال 98 به حدود 157 هزار میلیارد تومان رسید. سهم تقریبی شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی از مجموع فروش تجمعی 12 ماهه شرکت های بورسی، 24 درصد بوده است.

پیشتازی مبارکه، مس، خوزستان، گل گهر و ذوب آهن پیشتاز شدند

در رتبه بندی شرکت های بورسی بخش معدن و صنایع معدنی، 5 شرکت نخست شامل فولاد مبارکه (39.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 هزار میلیارد تومان)، ملی مس (22.7 هزار میلیارد تومان)، فولاد خوزستان (15.8 هزار میلیارد تومان)، گل گهر (13 هزار میلیارد تومان) و ذوب آهن اصفهان (10.8 هزار میلیارد تومان) بود.

میزان فروش شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی در اسفند 98 حدود 15 هزار میلیارد تومان بود که در مقایسه با میزان فروش اسفند 97، حدود 21 درصد رشد نشان می دهد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس کالا فولاد مبارکه بورس صنایع معدنی شرکت ملی مس ایران بازار سرمايه بخش معدن و صنایع معدنی هزار میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار مرکزی با سفر به شهرستان‌های دلیجان و محلات از چند واحد تولیدی صنعتی بازدید کرد.

شرکت سیمان دلیجان، واحد گاوداری بیگی، مرحله دوم شرکت لوله و پروفیل، شرکت تولید الیاف و نخ ساویس و نیروگاه یک صد مگاواتی خورشیدی مانا انرژی در محلات واحد‌هایی بودند که استاندار مرکزی ضمن بازدید از آنها در جریان ظرفیت‌ها و مشکلات این واحد‌های تولیدی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • خزعلی: صدور کارت ملی با نام مادران منتفی شد
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور