Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنی سندرز روز چهارشنبه در یک نطق تلویزیونی به دلایل این تصمیم اشاره کرد و گفت پس از پیروزی در ایالت‌هایی چون اوهایو و نیوهمپشایر اختلاف با بایدن به بیش از 300 نماینده متعهد رسید که دستیابی به آن ناممکن بود.

سناتور ورمونت از تلاش هواداران خود از جمله 10 میلیون فقره کمک مالی آن‌ها سپاسگزاری کرد و گفت بعد از یک ارزیابی صادقانه، تصمیمی سخت و دردناک گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سندرز تصریح کرد: کاش خبر بهتری به شما می‌دادم اما واقعیت را می‌دانید. پیروزی عملا ناممکن شده بود.

این سناتور آمریکایی با تبریک به بایدن به عنوان نامزد نهایی دموکرات‌ها، بر همکاری با وی برای مقابله با دونالد ترامپ رئیس جمهوی فعلی آمریکا تاکید کرد.

سندرز افزود: همانطور که می‌بینم؛ بحرانی این ملت را گرفتار کرده است که توسط رئیس جمهوری که یا تمایل ندارد یا قادر به ارائه رهبری معتبر نیست، تشدید می‌شود و کارهایی که باید را انجام نمی‌دهد.

وی ادامه داد: من نمی توانم با وجدانی خوب، بر ادامه کارزاری اصرار ورزم که نمی تواند برنده شود.

خبر در حال تکمیل است

برچسب‌ها انتخابات ۲۰۲۰ برنی سندرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۲۰۲۰ برنی سندرز انتخابات ۲۰۲۰ برنی سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

به گزارش مشرق، ‌رئیس جمهور در گفت‌وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

‌استاندار سیستان و بلوچستان در این گفتگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش تند حماس به ادعاهای بلینکن درباره مذاکرات آتش‌بس
  • حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست
  • دیدار امیر عبداللهیان و وزیر خارجه اردن در نیویورک
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد